lemmystäjä lemmystäjä
meksikolaisia karkkeja meksikolaisia karkkeja
Siili hehe Siili hehe
Ameli monk Ameli monk
Ihana nainen Ihana nainen
shawn michaels selling shawn michaels selling
Hitler on täällä Hitler on täällä
anna pala anna pala
Hitlerina Hitlerina
Tissit Tissit
persettä persettä
Ffffuuu Ffffuuu
kissa bendele kissa bendele
thicc greta thunberg thicc greta thunberg
Ihana nainen Ihana nainen
perkuleen poika perkuleen poika
hullu nainen hullu nainen
jauhojengi jauhojengi
Lucy Lucy
geronimo geronimo
valupertin viikonloppu valupertin viikonloppu
rönktkens rönktkens
sehän räkii sittenkin sehän räkii sittenkin
Tissit Tissit
 438 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 10.11.2025 17:14:48
[ + 0 | ]

kaljatakki

[84413] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [1178x1571] [] []
tiedosto.jpg

olut

(237)  · 

kalja

(270)  · 

takki

(19)  · 

kiina

(174)
10.11.2025 21:03:55
#726373 [+1] Piilota Suosittele

>>726369
Mhm, youtubessa pyörii monia kaljatakkeja joissa Soran vesileima. Ja vaikka tollanen ois oikeasti olemassa, voin vaan kuvitella kuinka vitun herkullista se kalja on puolen tunnin päästä. Hölskyy ja vaahtoo kokoajan kävellessä. Mielummin joisin pussikaljaa

10.11.2025 23:06:27
#726397 [+1] Piilota Suosittele

>>726373
Voihan tuo aito olla, mutta jos on niin turhin paska ikinä. Joko se on ihan saatanan kylmä pitää päällä tai juot jotain 20-30 asteista kaljaa. Ja vaikka se alkuun oiski kylmä ja kylmää, niin ei siinä ihan kauheen kauaa mee että kehonlämpö + ulkoa tuleva lämpö tekee siitä ihan vitun pahaa :D

10.11.2025 23:17:24
#726398 [+-] Piilota Suosittele

>>726397
Ja kuinka vitun monta litraa tollaseen menee ? Tosi järkevää kaataa kerralla 10 litraa kaljaa takkiin josta juot ehkä 2-3 litraa ennen kuin se lämpenee ja liikkumisen takia kuohut tuhoaa hiilihapot. Tosin vitun ihanaa varmaan vedellä tosta, koska mikään 2-3 litraa ei tohon takkiin ees riitä.

Muutenkin ne salatakit joita vois olla, tyyliin festareille tai jalkapallo-otteluun salakuljetettua kaljaa on paljon järkevämpi piilottaa 2-3 litran juomarakkoon ja imee sitä letkusta. Siltikään en usko, että tälläsessä viimeset huikat ois kovin maittavia, mut 100 kertaa fiksumpi idea kuin tuo takki

[ 5 viestiä | ]