Poliisi käyttää valtaansa väärin Poliisi käyttää valtaansa väärin
Hattu :D Hattu :D
Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh
Ihan vain tutkimusmielessä Ihan vain tutkimusmielessä
proffa puhuu proffa puhuu
virtakraatti virtakraatti
Wiidiä börhölle Wiidiä börhölle
tyhmää paskaa tyhmää paskaa
paardit on parhaat paardit on parhaat
klassikko klassikko
Mirko tykkää muhkummasta Mirko tykkää muhkummasta
Kohta tulee paska :D Kohta tulee paska :D
moshi moshi moshi moshi
Panisitko? Panisitko?
Repostnik innostuu Repostnik innostuu
Huumekissat :3 Huumekissat :3
Metsäpalo eskaloitui Metsäpalo eskaloitui
Luolaston paras media Luolaston paras media
Torstai Torstai
Kevyet helmat ja kesää odotellessa Kevyet helmat ja kesää odotellessa
Tissivalo Tissivalo
Rip Rip
akun auto on kolmipyttynen sattumaako ja velenpojot akun auto on kolmipyttynen sattumaako ja velenpojot
Kuopion tuomiokirkon alttarimaalaus Kuopion tuomiokirkon alttarimaalaus
 555 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 24.12.2025 18:31:48
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 24.12.2025.

Ei ne kaikki...

[85243] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [926x522] [] []
tiedosto.jpg

manne

(192)  · 

nainen

(2354)  · 

espoo

(11)
24.12.2025 21:10:51
#732302 [+2] Piilota Suosittele

+500 vuotta kokemusta mustaloisista olisi pitänyt opettaa: A:kasvattamaan ne irti "kulttuuristaan".
B:hirttää ne jo silloin 1700-luvulla kun se laki oli voimassa.
C:antaa niille enemmän runtua, mitä ne sai ennen 1970 luvun erikoisoikeuksiaan ja olla antamatta niille mitään erillisiä lisä oikeuksia (hame raha, romaniyhteyshenkilöt kelassa / sosiaali toimessa, kulttuuri tulkit poliisilla & oikeudessa jne jne).

24.12.2025 23:39:36
#732316 [+4] Piilota Suosittele

>>732302
Se mustalaismiehen hirttämislaki tais olla voimassa sillon 1700-luvulla. Sitä ei ois koskaan pitänyt perua. Saatanan mannet ei oo tehneet koko olemassaolonsa aikana mitään muuta ku tuhoa, kusetusta ja väkivaltaa. Ei niitä sentään niin hirveästi ole etteikö ois ehditty jo aikoinaan poistaa muonavahvuudesta. Vitunmoinen moka jättää ne saastat henkiin.

25.12.2025 10:04:38
#732353 [+2] Piilota Suosittele

Minkäs teet, kun Tiiakin on lapsesta asti aivopesty ajattelemaan, että mustaloiset ja ählämit ovat vain rikkaus.

[ 6 viestiä | ]