kUkA sIeL nEtIs On!? kUkA sIeL nEtIs On!?
Luolaston naiset Luolaston naiset
hesburger hesburger
Tuli tylsää matkalla Tuli tylsää matkalla
Tuliset esileikit Tuliset esileikit
Ismo Leikola - Parisuhde Ismo Leikola - Parisuhde
Opus Opus
Kebabhuumoria - osa 7 Kebabhuumoria - osa 7
Se loppui ennen kuin se alkoi Se loppui ennen kuin se alkoi
Touché Touché
Scout vs Heavy Scout vs Heavy
Suklaajuna Suklaajuna
Friendzone Friendzone
Sakurai hoitaa Sakurai hoitaa
Peta vs RSPCA Peta vs RSPCA
Koniitsiwa Koniitsiwa
sokkotreffit sokkotreffit
Let's get rambling Let's get rambling
Ricaneer Ricaneer
Kylän paras pensas :3 Kylän paras pensas :3
Tunteisiin Tunteisiin
Vitsillinen sarjakuva 8 Vitsillinen sarjakuva 8
Slayjer Slayjer
Tässä on "viaton poistuminen" tanssini Tässä on "viaton poistuminen" tanssini
 417 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.92 MB, 1 tiedosto, 25.12.2025 22:53:06
[ + 1 | ]

niksipirkka

[85270] [a0d7310a68f540d2-h264-sd.mp4] [2.92 MB] [576x1024] [21.40s] [] []

pesu

(61)  · 

poletti

 · 

lehtipuhallin

(8)
26.12.2025 02:04:51
#732454 [+-] Piilota Suosittele

>>732440 En ole tekniikan asiantuntija, mutta oletan kyseessä olevan parkkiautomaatti, johon kaveri kolikoiden sijaan maksaa paineistetulla ilmalla, joka vissiin huijaa anturia, joka laskee kolikot ja antaa sen edestä sitten tunteja.
Maksimimäärä 9 tuntia tuli melko hätäsesti täyteen.
Oletan, että joistakin noista konsonanttihirviöstä painamalla saa sen varsinaisen lipukkeen autoon,
jolla näytetään tuloaika ja milloin menee vanhaksi.

26.12.2025 02:41:03
#732462 [+-] Piilota Suosittele

>>732454
>>732455
Niin, kehva lienee oikeassa. Tuossa saatiin todennäköisesti arvokkain pesu ilmaiseksi tai yhdellä poletilla paineilman avulla, huijaamalla laitteen paineanturia.

Itse siis epäilen, että hemmo ampuu yhden poletin koneeseen paineilman kanssa, joka saa muotoon, kokoon ja painoon reagoivat estimet päästämää poletin läpi, mutta huijaamaan painoon perustuvaa polettilaskuria luulemaan, että sen päällä on yhdeksän polettia.

26.12.2025 16:11:36
#732513 [+-] Piilota Suosittele

>>732462 Eipä senvertaa sitten kahtonut, että kyseessä ei ole parkkiautomaatti, vain kuten
tuossa toit julki, niin pesuripaikka.
Ja tuo selitys kuulostaa loogiselta ja täysin mahdolliselta.
Toki, jos se reagoi painoon, niin ei se välttämättä tarvitse sitä ensimmäistäkään polettia/kolikkoa,
koska ilma menee kuitenkin niistä aukoista läpi ja paine/paino sitten sen mukaan, mitä
puhallin työntää.

Haittalevyt ja mahdolliset magneetit hylkäävät vieraat esineet/väärät kolikot,
mutta ilman kulkemista ne ei stoppaa.

Jos yksinkertainen systeemi, niin kapine toimii jollakin tietyllä zlotyn kolikolla,
niin ei tarvi kummoista kapinetta, että mikä kelpaa ja mikä ei.

Ovelaa sikäli, kun ei tule jälkiä eikä laitteiston ylläpitäjälle juurikaan
lisäkustannuksia, jotka näkyisivät missään.
Toki olettaen, että noissa joku laskuri on, mikä laskee annetut käyttöajat ja
kolehdissa näkyvä kolikko/polettimäärä ei täsmää, niin saattaa useammin ilmentyessä
johtaa systeemin tarkistukseen, että mikä mättää.

[ 6 viestiä | ]