Khyl Khyl
Raittiusleiri Raittiusleiri
U w U U w U
The Prodigy - Need Some1 (Official Video) The Prodigy - Need Some1 (Official Video)
Mölli Mölli
Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
taputus taputus
paljastettu paljastettu
Otti gansta selfien Otti gansta selfien
Mongolit lauleskelee Mongolit lauleskelee
taputus taputus
Kirja Kirja
Krapula Krapula
:) :)
Ostaisin :3 Ostaisin :3
Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva
Zonelta poistuminen pyhäinmiestenpäivänä Zonelta poistuminen pyhäinmiestenpäivänä
Mailamies Mailamies
Anna se! Anna se!
Spurdot ja dogola :D Spurdot ja dogola :D
Surprise buttsex Surprise buttsex
Lol Lol
Simpsonien tuplastandardi Simpsonien tuplastandardi
historiaa historiaa
 308 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto, 08.05.2026 14:31:24
[ + 1 - | ]

Traaginen onnettomuus

[87883] [tiedosto.jpg] [1.23 MB] [1440x3120] [] []
tiedosto.jpg

coop

(8)  · 

lager

(8)  · 

kupari

(12)
08.05.2026 16:18:21 | 16:19:17
#752489 [+2] Piilota Suosittele

>>752488
Mä en tiiä miten alkoholin kans toimitaan, mutta kun töissä kävi taas vaihteeks kiitokauko niin kuski heitteli mulle jotain niitä vissyn makusia energiajuomia. Oli kuulemma terminaalissa lava kaatunut/mennyt paskaks niin kuljetusfirma osti sen koko lavan ja siitä sit tottakai kuski lipasti muutamia pois. Ilmeisesti se on niille helpompaa, kuin alkaa tekee selvityksiä ja laskeskelee korvauksia ja täyttelee papereita yms joten usein kuljetusyhtiö joidenkin tuotteiden kohdalla toimii näin.

Sit en tiiä jos alkoholista kyse, miten voidaan toimia.

08.05.2026 16:36:05
#752493 [+1] Piilota Suosittele

>>752489
Aikanaan kaveri oli Hartwallilla töissä pakkaamossa. Sen duunina oli tsekata, että kaikki putelit koreissa on täysiä. Jos oli ykskään pullo vajaa niin koko kori kaadettiin saman tien viemäriin. En ymmärrä logiikkaa, mutta näin vaan piti toimia.

08.05.2026 16:36:47
#752494 [+2] Piilota Suosittele

Coop Lager, ei ole iso vahinko päässyt käymään. Tuon kaljan maku ei varmaan kummasti edes muutu, vaikka sen joisi likaiselta asfaltilta.

[ 11 viestiä | ]