Leviathan vs Luonnontila Leviathan vs Luonnontila
liskojen kummitus liskojen kummitus
Orava perkele Orava perkele
Vitutusta aamuun.. Vitutusta aamuun..
Tsekkaa ne Tsekkaa ne
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
tieteellinen tuktimus tieteellinen tuktimus
Azov hoitelee Putten tsetseenit Azov hoitelee Putten tsetseenit
Rakasta työtäsi 🥰 Rakasta työtäsi 🥰
Romanien lähettämät vaateavustukset saapuneet Ukrainaan. Romanien lähettämät vaateavustukset saapuneet Ukrainaan.
ihana nainen ihana nainen
Luolaston politiikka keskustelut Luolaston politiikka keskustelut
söpö muija söpö muija
Alkoi tulosta syntymään! Alkoi tulosta syntymään!
Tunnista fasisti Tunnista fasisti
Ava Devine Ava Devine
Hitler ja Putler. Hitler ja Putler.
Köytä ihminen tonne väliin. Köytä ihminen tonne väliin.
Työ aput Työ aput
Nuolipyssy Nuolipyssy
Hesburger valtaa Venäjän Hesburger valtaa Venäjän
How I Wanna Die How I Wanna Die
Neuvottelut Neuvottelut
SDP SDP
 308 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto, 08.05.2026 14:31:24
[ + 1 - | ]

Traaginen onnettomuus

[87883] [tiedosto.jpg] [1.23 MB] [1440x3120] [] []
tiedosto.jpg

coop

(8)  · 

lager

(8)  · 

kupari

(12)
08.05.2026 16:18:21 | 16:19:17
#752489 [+2] Piilota Suosittele

>>752488
Mä en tiiä miten alkoholin kans toimitaan, mutta kun töissä kävi taas vaihteeks kiitokauko niin kuski heitteli mulle jotain niitä vissyn makusia energiajuomia. Oli kuulemma terminaalissa lava kaatunut/mennyt paskaks niin kuljetusfirma osti sen koko lavan ja siitä sit tottakai kuski lipasti muutamia pois. Ilmeisesti se on niille helpompaa, kuin alkaa tekee selvityksiä ja laskeskelee korvauksia ja täyttelee papereita yms joten usein kuljetusyhtiö joidenkin tuotteiden kohdalla toimii näin.

Sit en tiiä jos alkoholista kyse, miten voidaan toimia.

08.05.2026 16:36:05
#752493 [+1] Piilota Suosittele

>>752489
Aikanaan kaveri oli Hartwallilla töissä pakkaamossa. Sen duunina oli tsekata, että kaikki putelit koreissa on täysiä. Jos oli ykskään pullo vajaa niin koko kori kaadettiin saman tien viemäriin. En ymmärrä logiikkaa, mutta näin vaan piti toimia.

08.05.2026 16:36:47
#752494 [+2] Piilota Suosittele

Coop Lager, ei ole iso vahinko päässyt käymään. Tuon kaljan maku ei varmaan kummasti edes muutu, vaikka sen joisi likaiselta asfaltilta.

[ 11 viestiä | ]