Tissit Tissit
kohta on joulu kohta on joulu
Sirkuksen takapihalla juodaan Sirkuksen takapihalla juodaan
Ankha Ankha
Nakuankka ja hapsi_ Shooterissa Nakuankka ja hapsi_ Shooterissa
Näköjään top gear suomi Näköjään top gear suomi
aika ennen aika ennen
takas töihin :D takas töihin :D
himpsatti raketi räjähti himpsatti raketi räjähti
Adolf Sipilä Adolf Sipilä
Tyrmän seikkailu Tyrmän seikkailu
Viikonlopun mässyt sponsored by sossu Viikonlopun mässyt sponsored by sossu
kurvaili :D kurvaili :D
pomppu pomppu
janakkalan kundit mastotöissä janakkalan kundit mastotöissä
Dont worry, be happy Dont worry, be happy
A true genious A true genious
Mikasa Mikasa
Push the Pusher Zardonic Remix Push the Pusher Zardonic Remix
spandexraivo spandexraivo
Rattaassa kulumaa Rattaassa kulumaa
Pesulla Pesulla
Fingerpori apustaja Fingerpori apustaja
Shimoneta Shimoneta
 308 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto, 08.05.2026 14:31:24
[ + 1 - | ]

Traaginen onnettomuus

[87883] [tiedosto.jpg] [1.23 MB] [1440x3120] [] []
tiedosto.jpg

coop

(8)  · 

lager

(8)  · 

kupari

(12)
08.05.2026 16:18:21 | 16:19:17
#752489 [+2] Piilota Suosittele

>>752488
Mä en tiiä miten alkoholin kans toimitaan, mutta kun töissä kävi taas vaihteeks kiitokauko niin kuski heitteli mulle jotain niitä vissyn makusia energiajuomia. Oli kuulemma terminaalissa lava kaatunut/mennyt paskaks niin kuljetusfirma osti sen koko lavan ja siitä sit tottakai kuski lipasti muutamia pois. Ilmeisesti se on niille helpompaa, kuin alkaa tekee selvityksiä ja laskeskelee korvauksia ja täyttelee papereita yms joten usein kuljetusyhtiö joidenkin tuotteiden kohdalla toimii näin.

Sit en tiiä jos alkoholista kyse, miten voidaan toimia.

08.05.2026 16:36:05
#752493 [+1] Piilota Suosittele

>>752489
Aikanaan kaveri oli Hartwallilla töissä pakkaamossa. Sen duunina oli tsekata, että kaikki putelit koreissa on täysiä. Jos oli ykskään pullo vajaa niin koko kori kaadettiin saman tien viemäriin. En ymmärrä logiikkaa, mutta näin vaan piti toimia.

08.05.2026 16:36:47
#752494 [+2] Piilota Suosittele

Coop Lager, ei ole iso vahinko päässyt käymään. Tuon kaljan maku ei varmaan kummasti edes muutu, vaikka sen joisi likaiselta asfaltilta.

[ 11 viestiä | ]