Suomiporno piirroksena Suomiporno piirroksena
Lainasi savut Lainasi savut
tubelako tubelako
Hapsi_ pankissa Hapsi_ pankissa
Rohkea uusi maailma Rohkea uusi maailma
Anders Anders
Jynkkylehtien ääniefektejä Jynkkylehtien ääniefektejä
miksi sanoa paljon sanoja miksi sanoa paljon sanoja
They all float down here! They all float down here!
teitä on varoitettu teitä on varoitettu
Welcome to my reality Welcome to my reality
Niin iloisaa kisseä :3 Niin iloisaa kisseä :3
mamut uimahallissa mamut uimahallissa
Suuri metsästäjä Suuri metsästäjä
Nyt sitten luolastolaisetkin sen tietää Nyt sitten luolastolaisetkin sen tietää
Mainos vs totuus Mainos vs totuus
Pelimiehen elkeet Pelimiehen elkeet
Perkeleellinen osumantunnistus Perkeleellinen osumantunnistus
Finger lickin' good Finger lickin' good
Kissamiehet Kissamiehet
Waltterin koulu Waltterin koulu
The sea of abyss within his eyes shall swallow everything whole The sea of abyss within his eyes shall swallow everything whole
kissalääkäri kissalääkäri
katotko rick & mortya edes? katotko rick & mortya edes?
 341 näyttökertaa, 15 viestiä, 7.32 MB, 2 tiedostoa, 08.05.2026 16:40:01
[ + 2 - | ]

Rasismi

[87886] [tiedosto_1.mp4] [7.27 MB] [1280x720] [132.63s] [] []
[87885] [tiedosto_2.jpg] [0.06 MB] [1080x736] [] []
tiedosto_2.jpg

keskisarja

 · 

rasismi

(149)  · 

poirot

 · 

neekeri

(1401)
08.05.2026 16:54:05
#752498 [+4] Piilota Suosittele

Harmi kun Keskisarjan kertomusten sanoma hukkuu siihen vasemmistolaisten mölinään, että "Wöö etsä voi sanoo noin" tai "Keskisarja on persurasisti, vaikka se puhuisi faktaa, ne faktat voi ohittaa persurasismin takia" yms. Keskisarja on kuitenkin pirun fiksu ja asiallinen mies.

08.05.2026 18:02:17
#752512 [+6] Piilota Suosittele

Rasismia sanana ei voi edes käyttää, se tarkoittaa vain valkoisten ihan syystä syrjintää neekereitä kohtaan, ei mitään muuta, vaikka neekerit ovat rasistisinta sakkia maan päällä.

13.05.2026 23:05:29
#753398 [+1] Piilota Suosittele

>>753306
Noh noh, ei nyt liioitella sentään. Kyllä 50 tekee tehtävänsä jo luultavasti. Mutta kysymys onkin siitä, että miten saadaan nää vitun musulmaanit helevettiin euroopasta, että ne saadaan kerralla kaikki tilsittyä? Ah, aivan. Euroopan ulkopuoliset vastaanottokeskukset. Ne on todella helppo nukettaa. Voiskohan tätä ehottaa EU:lle yleispätevänä tuholaisongelman ratkaisuna?

15.05.2026 18:59:59
#753701 [+1] Piilota Suosittele

>>753569
Helevetin hyvä idea muuten. Nykyään ku musuille on omat uimavuorot uimahalleissa niin siellä vois vähän organisoida niitä suihkuja uusiksi. Tosin siinä tulee vastaan se, että ne piruperkeleet ei suostu käymään suihkussa ollenkaan. Ehkä altaat täyteen musuja ja kun allas on täynnä niin pikavauhdilla koko altaan päälle äkkiä verkkoaita ja altaasta sitten vedetään vedet vittuun ja tilalle typpihappoa?

15.05.2026 19:27:27
#753722 [+1] Piilota Suosittele

>>753701
Giftgas :'D.. Ei sinne viittis konekiväärilläkään ampua ja rikkoa hyvää allasta, ne vois laittaa sitten kunhan kuolevat, kebabrullaan ja jatkaa kuin ei oltaisi jatketukaan.

15.05.2026 19:48:22
#753739 [+1] Piilota Suosittele

>>753722
No nyt päästiin jo suunnitelman alkuun! Lahjakaasua siis. Tietenkin sitä vois päästää sinne saunan puolelle, ku siellä ne kuitenkin viihtyy. Ovi säppiin kuten Hitmanissa ja kaasut sisään :D

[ 15 viestiä | ]