From Chile :3 From Chile :3
Skills Skills
Taisteluhelikoptereille ei ole paitoja 🙁 Taisteluhelikoptereille ei ole paitoja 🙁
Hämähäkkinainen Hämähäkkinainen
vihainen kaikelle ja kaikki on ihan pilalla >:3 vihainen kaikelle ja kaikki on ihan pilalla >:3
Pikku päkäpää :3 Pikku päkäpää :3
Armstrongin serkukset Armstrongin serkukset
Volmarin leiri Volmarin leiri
Huumekauppias Huumekauppias
Repostnik soittaa kitaraa Repostnik soittaa kitaraa
Niinhän se on... Niinhän se on...
Näin kävi Näin kävi
räppäri sängyssä räppäri sängyssä
Hönö lähi salille Hönö lähi salille
Suomalainen superduo Suomalainen superduo
niin hyvää päänhierontaa niin hyvää päänhierontaa
Haters gonna hate Haters gonna hate
Anteeksi että olen olemassa Anteeksi että olen olemassa
Suhteelllista Suhteelllista
austraaliamaalainen lusikkaongelma austraaliamaalainen lusikkaongelma
rappuset rappuset
:D :D
Darius Darius
kutsuntalaite kutsuntalaite
 59 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(37)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

27.06.2026 16:47:10
#759682 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.

[ 11 viestiä | ]