Psykoosimittari Psykoosimittari
Totuus mikki hiirestä Totuus mikki hiirestä
Kuvaotokset #38 Kuvaotokset #38
wPaint wPaint
Koiroilu menee pieleen Koiroilu menee pieleen
A day in the life of a Roman soldier - Robert Garland A day in the life of a Roman soldier - Robert Garland
False Positive - Specimen (3/3) False Positive - Specimen (3/3)
Herrasmies Herrasmies
Ei haittaa. Ei haittaa.
Kutittaako palleja ? Kutittaako palleja ?
Aamumurot väärään kurkkuun Aamumurot väärään kurkkuun
Otan kakkosta! Bitte! Otan kakkosta! Bitte!
Karaokea vähän kännissä Karaokea vähän kännissä
Hitler fan. Hitler fan.
Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3 Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
:'^) :'^)
False Positive - Incantation False Positive - Incantation
Jeesuksen pääsiäinen nykyaikana Jeesuksen pääsiäinen nykyaikana
maukoisaa maukoisaa
laihialainen maksullisessa wc,ssä laihialainen maksullisessa wc,ssä
aktiivimalli yhyy aktiivimalli yhyy
Leikki loppui paskaan Leikki loppui paskaan
#börhtoo ;___; >:3 #börhtoo ;___; >:3
Kuvaotokset #39 Kuvaotokset #39
 1 259 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 18.06.2018 13:18:10
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 18.06.2018.

Paljon päässä vikaa

[13733] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [498x2889] [] []
tiedosto.jpg

silpominen

 · 

selkä

(26)  · 

aivovamma

(5)
18.06.2018 15:59:51
#66731 [+-] Piilota Suosittele

No se on hyvä päättää kahessakymmenissä että sun selässä tulee koko loppuelämän olee verinahkanen bambu

18.06.2018 16:18:34
#66739 [+-] Piilota Suosittele

>>66731

Ja nuo arvet tulehtuu helposti. Todennäköisesti leikkasi maksimi-elinikäänsä useita vuosia. Puhumattakaan mahdollisista komplikaatioista elämän varrella...

18.06.2018 19:25:24
#66789 [+-] Piilota Suosittele

Läskiä ja nahkaa melkonen kerros. Ikävän näköistä, eikä lopputulos tavallisella tatuoinnilla olis paljoa poikennut.

18.06.2018 23:54:39 | 04:50:48
#66837 [+-] Piilota Suosittele

>>66754

Voi kyllä, arvet ei ole ikinä alkuperäistä ihokudosta vastaavia, vaikka kuinka paljon olisi bepanthenia laitettu. Tuon tasoinen ihonsiirto ei parane entiselleen ikinä.

Jos ei rasita nahkaansa enää niin voi olla kyllä ihan normisti. Poistaisin liiallisen auringonoton ja kaikenlaiset rasittavat liikuntaharrastuksen päiväjärjestyksestä.

Olen toki ylivarovainen ja en suosittele tämän tasoista (tai minkään tasoista) arpeuttamista ja body-modeja kenellekkään.

[ 12 viestiä | ]