False Positive - Wayfarer False Positive - Wayfarer
Teline Teline
vaavi putoa kosp vaavi putoa kosp
How to ystävänpäivä How to ystävänpäivä
Party hard :D Party hard :D
amati kulu amati kulu
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
Realfield seikkailee Realfield seikkailee
Turku on liian taantumuksellinen Turku on liian taantumuksellinen
Vitun IT-vastaavat Vitun IT-vastaavat
Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3 Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3
Rantautunut merileijona Rantautunut merileijona
Järjesti jäynän :) Järjesti jäynän :)
aku setä ja arpajaiset aku setä ja arpajaiset
Kake Kake
Kohta sattuu juhaa leukaan Kohta sattuu juhaa leukaan
Norma Jeane Baker Norma Jeane Baker
Tämä video on ihan jeba - mutta tuo sudenpääpiippu! Tämä video on ihan jeba - mutta tuo sudenpääpiippu!
Shhiieeeeeet Shhiieeeeeet
Hymy pyllyyn Hymy pyllyyn
Niistämisestä Niistämisestä
Zanuff The Butcher 3/3 Zanuff The Butcher 3/3
Aika nopia auto Aika nopia auto
problems not found problems not found
 741 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 25.06.2018 14:53:05
[ + 8 | ]

Valintoja

[14060] [ilkkakivi.jpg] [0.08 MB] [485x371] [] []
ilkkakivi.jpg

ilkka kivi pvl microsoft

25.06.2018 17:37:29
#68831 [+3] Piilota Suosittele

Ilkka Kivi, tuo huumehemmo ja huonon huumorin piripää, on yleisesti vasemmistolaisessa stand up -porukassa harvinaisen poliittinen kaveri ja vääntää "vitsiä" vain tiettyjen (no, tietyn) puolueen väestä. Itseironiaa hän ei tunne ollenkaan.

Jos jotain boikotoin, niin se on Ilkka Kivi.

Puhuttaessa hyvistä koomikoista, joilla on poliittisissa vitseissäkin itseironiaa pelissä ja kykyä naureskella "vähän kaikelle" ärsyttämättä loppujen lopuksi ketään, on Suomessa syntynyt, somalitaustaiset juuret omaava Fathi Ahmed.
Loistava koomikko ja kaveri, joka kykenee tuomaan perspektiiviä huumorilla moneen asiaan.

Kurdi Mebe heittää myös ihan hyvää juttua. Ja kun Jahangiri ei vouhkaa ja huuda, niin on silläkin parit vitsit.

28.04.2019 21:47:34 | 23:17:01
#195342 [+-] Piilota Suosittele

>>195319

Tuo portaiden käyttö on just se ainoa kohta jota tällä hetkellä nimenomaan toteutan >:3


Tai no, kyllä oikeastaan kaljan juomattomuuskin suurimman osan ajasta toteutuu :3 On se ihan hyvää ;3

[ 13 viestiä | ]