Mikä väri? Mikä väri?
Ihan hieno Ihan hieno
Snail Harassment Snail Harassment
Hymy huuleen Hymy huuleen
Wiidiä börhölle Wiidiä börhölle
(Y) (Y)
Oy vey Oy vey
007 ja Lahjottu Kaveri 007 ja Lahjottu Kaveri
"Pahus... jäi henkiin." >:3 "Pahus... jäi henkiin." >:3
paardit on parhaat paardit on parhaat
Hyväksyn tämän laatikon :3 Hyväksyn tämän laatikon :3
Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__; Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__;
Tarkastuskierroksen alkua Tarkastuskierroksen alkua
Teit kohtalokkaan virheen >:3 Teit kohtalokkaan virheen >:3
Avatkaa jo ne rajat Avatkaa jo ne rajat
Korvatillikka ja Alias Korvatillikka ja Alias
Menee lintassa Menee lintassa
Panisitko? Panisitko?
Little Finger - Fast Travel Little Finger - Fast Travel
Vieteriukon iloinen elämä Vieteriukon iloinen elämä
Wheee! Wheee!
Putum Putum
Sieluni on musta kuin kelan jono Sieluni on musta kuin kelan jono
Tunnel of Love Tunnel of Love
 927 näyttökertaa, 21 viestiä, 14.53 MB, 6 tiedostoa, 13.09.2019 00:36:07
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 13.09.2019.

miten perunat muuttuvat perunamuussiksi (opastus uusille ihmisi)

[34249] [a.jpg] [2.36 MB] [3024x4032] [] []
a.jpg
[34248] [b.jpg] [2.17 MB] [3024x4032] [] []
b.jpg
[34247] [c.jpg] [2.41 MB] [4032x3024] [] []
c.jpg
[34246] [d.jpg] [2.57 MB] [4032x3024] [] []
d.jpg
[34245] [e.jpg] [2.53 MB] [4032x3024] [] []
e.jpg
[34244] [f.jpg] [2.47 MB] [4032x3024] [] []
f.jpg

peruna

(45)  · 

muusi

(6)  · 

opastus

 · 

uudet

(5)  · 

ihmiset

(18)  · 

tyhmiä

13.09.2019 00:41:05
#245725 [+-] Piilota Suosittele

jossain tänään vittuunnuin kun eivät osaa tehä muusia ja ettivät ohjeita.. ennen pari kuvaa riitti nyt pitäis kaikki olla slow motionina

13.09.2019 06:22:21
#245772 [+-] Piilota Suosittele

Ah näyt olevan kulturelli ihminen. Jotkut lapset täällä ei uskalla syödä perunan kuoria. Ja vinkkinä niin laita sipulit isompana ja 5-10min ennen perunoita niin voit muussata ne mukaan eikä mene viemäristä alas. Sopii äärettömän hyvin. Porkkana ja bataatti sopii myös esim. Varmasti joku punajuurikin, mutta en oo viel testannu.

13.09.2019 07:27:22 | 07:27:50
#245781 [+-] Piilota Suosittele

>>245772
Syön aina perunat kuorineen, aina, mutta muusiin ne ei todellakaan sovi! Sipulista olen samaa mieltä ja muusiinii eksyykin aina reilusti sipulia, joka muusataan joukkoon.

Mielestäni kyllä paras perunamuusi tulee niin, että vielä ton survimen jälkeen vedetään sähkövatkaimella maidon ja voin kera pehmeäksi, samettiseksi soseeksi.

13.09.2019 08:42:10
#245788 [+-] Piilota Suosittele

>>245781
Kandee testaa joskus tollasta vähä ronskimpaa muussia. Maistuu oikeesti hyvältä. Toki suosittelen laittaa perunat melko pieniks et ne kuorenpalaset ei oo sellasii 5x5cm.

13.09.2019 16:28:51
#245850 [+-] Piilota Suosittele

>>245846
>>245772
Kuoret on just hyviä, en ymmärrä miksi söis muusiakaan ilman niitä, kokeilkaa kuorien kanssa ja näin aikuis iällä rkastutte niihin.. hyvät perunt maksaa yli 2 kilolta

13.09.2019 16:35:31
#245852 [+-] Piilota Suosittele

Ehdottomasti voita ja maitoa muusiin, sitten jos on on ronskimman mausteinen liha niin voi käyttää vaikka kermaa.

15.09.2019 12:19:46
#246542 [+-] Piilota Suosittele

246494

Sinapin siemenistä en tiedä mut muuten noin. Sitten joko keittää KUORITUT perunat ylikypsiksi ja muuskaa noin, tai jossun vatkain.

15.09.2019 12:42:04 | 12:42:55
#246558 [+-] Piilota Suosittele

246550

Sinapin siemenet ja sinappi lienevät täysin eri asia? Etikka elää sinapissa ainakin vahvana.

En ole niin hifistelijä safkan suhteen. Mulle käy ruisleipä ja runsas lihapitoinen päällyste tai liha erikseen viikoiksi. Lähes aina on kyllä vanhempien mökillä soppaa joka on työpisteen taukopaikka. No pari kertaa viikossa. Yleensä syödään tukkikasan päällä.

04.05.2024 10:31:54
#618428 [+-] Piilota Suosittele

Potut syön kuorineen mut jos teen muusia tai keittoa nii kuorin ne. Oot likanen homo kun syöt kuorimattomia perunoita ja viä tollasia punasia homo perunoita.

[ 21 viestiä | ]