Rekisteröitynyt 03.06.2020 14:46:11
Nähty 37 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 9 144
Tageja annettu 663
Vierailuja 22 556
Medioita 338
Medioiden näyttökerrat 262 191
Plussia 6 794
Saavutuksia 28
+1      

6 ruisleipää lämppäreinä
ketsuppi, valkosipulijauhe, oregano
temumakkara ja juusto raastettuna
sipulia ja jalopenoja
SWIIIIIKKK! Keskiviikko on jumalallinen päivä.
27.06.2026 23:58:09
#759768 [+-] Piilota Suosittele

>>759766
Ne vitun buldak nuudelit, soijakastike ja aika moni muukin on kiinasta tai sieltä suunnalta jota vedät höpöttimees.
Temumakkara on kotimaista tuotemerkin uunimakkara, 90% jauhoo ja loput E-koodeja ja likakaivosta ongittua rasvaa.

28.06.2026 00:40:45 | 00:49:17
#759785 [+-] Piilota Suosittele

>>759773
>>759778
>>759772
No siis valkosipuli ei ole mikään ihmelääke, mutta se on hyvä sitä kuitenkin syödä. Samoin tavallinen sipuli sisäls c:t ja mitä vitamiinei siinä onkaan. Muutenkin, sipulilla voi jatkaa esim 400g jauhelihan jos teet spaghettia niin sipulilla saat enemmän täytettä pannuun

28.06.2026 00:56:19
#759788 [+1] Piilota Suosittele

>>759786 No ei minusta.

Mutta minkä hiton takia sitä suolakurkkua pukataa joka paikkaan? Ostat sämpylän. Ei niiden viskominen roskii auta. Se maku on jo kiinni.

Sipulissa mua kuvottaa se haju.

28.06.2026 01:13:35
#759790 [+1] Piilota Suosittele

>>759788
Siis etkö tykkää suolakurkustakaan? Itsestä se on jumalaista herkkua.
En juuri käy missää pikaruoka paikoissa ja taitaa olla jo 5vuotta kun kävin mäkkärissä. Otin pari juustohampparia ja siellä oli kummassakin tasan 3 sellaista paperin ohutta suolakurkkua, suutuin ihan vitusti ja päätin että en enää koskaa osta sieltä yhtää mitään.
Ne maitohapatetut kurkut, jotka muuten on oikealta nimeltään suolakurkkuja tai venäläisiä suolakurkkuja, ja noi muut on maustekurkkuja, mut enivei glomauttelen niitä molempia suoraan purkista.
Mulla on viä tapana ostaa sellanen 5l peltipurkki jääkaappiin josta saan ammentaa nii vihreitä herkkupötköjä.

28.06.2026 17:13:34
#759830 [+-] Piilota Suosittele

>>759788 En tuomitse kenenkään makumieltymyksiä, mutta kieltämättä tuntuu hurjalta ettei aikunen mies pysty sietään sipulia. :D Itellä menee suolakurkut ja kurkkusalaatti, mutta niitä pitää olla hyvin vähän jonkun kivan sapuskan kaverina ku en kyllä niitä semmosenaan nauti. :D Oliivit on mulle semmonen ehoton ei ku ne maistuu omaan suuhun homeiselta kellarilta. :D Mulla oli kyllä aikoinaan kissa, joka jostaki kumman syystä tykkäs syyä oliiveita niin sille tarjosin satunnaisesti, mutta itellä jäi kyllä syömättä. :D

[ 21 viestiä | ]