Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Neekeritkin nauraa teille Neekeritkin nauraa teille
He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella. He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella.
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
Yritin Yritin
glitteri poni glitteri poni
pewdie ja marzia pewdie ja marzia
win 10 haittaohjelmia win 10 haittaohjelmia
Kaikki Ryssät maasta pois ja alas punakaarti! Kaikki Ryssät maasta pois ja alas punakaarti!
kurwa jebana dole kurwa jebana dole
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
Parempi kuin muut Parempi kuin muut
Kun asiakas pyytää tarkistamaan Kun asiakas pyytää tarkistamaan
Sims22: pierukuutio dlc Sims22: pierukuutio dlc
Simple Jamal Simple Jamal
More Than This More Than This
Hymyilevä kuu Hymyilevä kuu
Saksa Saksa
Mainoksia Mainoksia
Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista
Taas ennakoitiin sukupuoli Taas ennakoitiin sukupuoli
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
Turhia kuvia 12 Turhia kuvia 12
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Viemäristä löytyy Viemäristä löytyy
 288 näyttökertaa, 32 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
03.03.2022 19:39:59
[ + 1 | ]

Mel Gibson kertoi totuuden

[62349] [1ee900043805788e.jpg] [0.04 MB] [474x349] [] []
1ee900043805788e.jpg

03.03.2022 19:47:04
#552048 [+2] Piilota Suosittele

Mel Gibson julistettu idiootiksi Yhdistyneiden kansakuntien
”Ole oma itsesi, ja se riittää” -julistuksen liian kirjaimellisen noudattamisen vuoksi.

03.03.2022 20:07:48 | 20:10:41
#552059 [+1] Piilota Suosittele

>>552048 Varmasti. YK on se satanistien maailmanhallinto jonka kautta he ovat aloittaneet niitä sotia. Juutalaiset ovat perustaneet YK:n maailmanhallinnoksi

04.03.2022 00:37:14
#552153 [+-] Piilota Suosittele

>>552152
Eikös se ollut kaksi euroa per varvi mitä isäsi sulle maksaa?
Kiljuako sä niillä rahoilla teet, vai Lasoliako juot, kun ei muuten kyllä rahat riitä, että haiman saa paskaksi?

[ 32 viestiä | ]