Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Vähä avaruudessa hauskuuttelua Vähä avaruudessa hauskuuttelua
SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR) SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR)
JKFn murhaaja JKFn murhaaja
"pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!" "pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!"
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Täältä tulloo Täältä tulloo
Turhia kuvia 10 Turhia kuvia 10
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Kissatappelu! >;3 Kissatappelu! >;3
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
taidetta taidetta
Jutkut tekivät 911 Jutkut tekivät 911
Jotain Samaa Jotain Samaa
Vassarin psykoosit Vassarin psykoosit
pewdie ja marzia pewdie ja marzia
Viemäristä löytyy Viemäristä löytyy
tulevaisuus tulevaisuus
Uppopaiston määrä Uppopaiston määrä
Saatana on kokojyväleipä! Saatana on kokojyväleipä!
Turhia kuvia 13 Turhia kuvia 13
RASMUS RASMUS
azimi azimi
Hymyilevä kuu Hymyilevä kuu
Armija Republike Bosne i Hercegovine, ARBiH Armija Republike Bosne i Hercegovine, ARBiH
 241 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
08.02.2022 20:51:26
[ + 1 | ]

Neekeritkin nauraa teille

[61554] [fa8599e18878b3ad.jpg] [0.06 MB] [604x680] [] []
fa8599e18878b3ad.jpg

08.02.2022 21:00:27
#546378 [+1] Piilota Suosittele

>>546368
Kattojilla. Neekerit tykkää koripallosta, ne käy kattomassa sitä, neekeripelaajat tilauttaa ittelleen pomppivia bling-bling autoja kattojaneekereiltä, neekerit käy kattomassa koripalloa jne jne.

08.02.2022 21:16:55
#546388 [+1] Piilota Suosittele

>>546368

Ihminen haluaa katsoa matsia. Maksaa lipun hinnan, menee stadionille ja istuu perseineen penkkiin. Samalla hän ostaa lipun lisäksi juomaa ja syötävää. Näistä tuloista napsahtaa koripallobusinekseen aimo summa. Ja seuraavaan matsiin sitten.

08.02.2022 21:19:25
#546391 [+1] Piilota Suosittele

>>546379
Mainostuloilla senkin hömppä. Valkoset sponsaa neekereitä "urheilemaan", tavalliset nekrut käyttää vähät huumekaupparahansa päästäkseen kattomaan urheilua, joukkueet maksaa pelaajaneekereille jotka puolestaan ostaa köyhiltä neekereiltä jotka pyörittää niitä bling-bling autokorjaamoja autoja, sitten ne köyhät käyttää rahansa päästäkseen kattomaan pelaamista ja pelaajat ostaa lisää blingiä köyhiltä neekereiltä jotka käyttää rahansa pelien kattomiseen ja pelaajat ostaa köyhiltä nekruilta vielä enemmän blingiä ja niin edelleen.

Eli siinä kupataan köyhien nekrujen rahat ja ku pelaajaneekerit pitää sponsoreiden mainoksia päällään niin sponsorit tienaa vaikka maksaiski järjettömiä summia pomppiville apinoille. Köyhät nekrut tietenki ostaa sitte sponsoreiden tuotteita huumerahoilla ja käy peleissä.

08.02.2022 21:22:42
#546396 [+1] Piilota Suosittele

>>546390

Siksi, että on kulutushyödyke. Ja kulutushyödykkeet maksavat rahaa. Työntekijä saa rahaa työntekemisestä ja siitä mitä ja miten hän edustamallaan firmaa auttaa kehittämään omaisuutta.

08.02.2022 21:37:24
#546404 [+1] Piilota Suosittele

>>546397

Kyllä. Sen pompottelusta saa palkkion kun katsoja maksaa pompottelun katsomisesta. Mainostaja saa näkyvyyttä kun katsoja katsoo pelaajaa pompottelemassa palloa. Hän tykkää semmoisesta ja antaa lajissa pärjäävälle joukkuelle rahnoota sen perusteella miten hyvin pompettelevat palloa ja miten paljon katsojia sitä katsoo.

09.02.2022 09:15:57
#546482 [+1] Piilota Suosittele

>>546388
Pikkupennejä lipputulot sun muut limumyynnit tuossa hommassa.
Niillä tuskin maksetaan edes hallin ylläpitokuluja, saati pelaajien ja huoltoporukan valmentajineen palkkoja.

[ 20 viestiä | ]