Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 885 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
Jänniä juttuja :3 Jänniä juttuja :3
RASMUS RASMUS
Nigga moment Nigga moment
Josh, missä saha? Josh, missä saha?
@yasirotta vs. paska haaste @yasirotta vs. paska haaste
Ihana pimu Ihana pimu
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Koko perheen kivaa Koko perheen kivaa
Sims22: pierukuutio dlc Sims22: pierukuutio dlc
täh täh
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
Munaa vai... Munaa vai...
tulevaisuus tulevaisuus
Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin
taidetta taidetta
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
Final solution Final solution
Kaik meni Kaik meni
Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
rasisti rasisti
Simple Jamal Simple Jamal
Vieras sika Vieras sika
 727 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
08.02.2018 20:36:45
[ + 3 | ]

Kissatappelu! >;3


kissa

(5208)  · 

taistelu

(45)
04.09.2020 22:53:01
#383857 [+-] Piilota Suosittele

Emännän kotona oli aikanaan saatanan iso kissa. Siellä oli naapurustossa joku kissantappajana tunnettu rakki. No nehän tietenki kohtas sitte jossaki välissä. Joku naapuri oli nähäny, että nyt ne perkeleet on nokikkain kylillä ja tullu häjissään selittämmään mummolle, että nyt se teidän Miiru kuolee, kun siellä on se paha koira vastassa. Olivat ottaneet uutisen ihan rauhallisesti ja menneet kattomaan, että mikä on tilanne. Siellä ne saatanat oli metrin päässä toisistaan ja tuijottivat tappo-moodissa. Kumpikkaan ei uskaltanu tehä liikettä, mutta aina ku toinen yritti pakittaa niin toinen otti saman määrän askelia kohti. Siinä ne oli valssanneet oman aikansa, kunnes ihimiset lopulta tuli välliin.

[ 2 viestiä | ]