Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Turbonegro, All My Friends Are Dead Turbonegro, All My Friends Are Dead
White Zombie - Super Sexy Swingin' Sounds 2 (FA, fan made) White Zombie - Super Sexy Swingin' Sounds 2 (FA, fan made)
Pet Shop Boys - West End Girls Pet Shop Boys - West End Girls
PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA
Puukko-Allu - 90250 Puukko-Allu - 90250
Nirvana - Something in the Way Nirvana - Something in the Way
Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV] Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV]
Sartarin tuli (Kuun polku 4/4) Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Steven Wilson - The Same Asylum As Before Steven Wilson - The Same Asylum As Before
Valuuttaa Valuuttaa
The Gits - Second Skin (live) The Gits - Second  Skin (live)
Jonkun bannitun kuva (remember 10.4.2019) Jonkun bannitun kuva (remember 10.4.2019)
Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics) Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics)
Coccolino Deep - Donnie Darko Coccolino Deep - Donnie Darko
Rob Zombie - Foxy, Foxy Rob Zombie - Foxy, Foxy
Trains - Porcupine Tree Trains - Porcupine Tree
Marilyn Manson - Minute of Decay Marilyn Manson - Minute of Decay
Mustiksen kalsarit Mustiksen kalsarit
Toisen maanantai on toisen kihlapäivä Toisen maanantai on toisen kihlapäivä
Hehehee Hehehee
stam1na - kadonneet kolme sanaa stam1na - kadonneet kolme sanaa
Näin poistutaan pensaskiepistä Näin poistutaan pensaskiepistä
Nirvana - Scentless Apprentice Nirvana - Scentless Apprentice
Ikuisti börheytensä :3 Ikuisti börheytensä :3
 842 näyttökertaa, 13 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
11.08.2020 20:59:49
[ + 5 | ]

Luolaston käyttäjien jääkaapit

[46278] [20200811_205656.jpg] [4.42 MB] [3389x2598] [] []
20200811_205656.jpg

11.08.2020 22:01:07
#373692 [+-] Piilota Suosittele

Vihanneslaatikossa alkoholit :'D meillä samat, mut sentään ees rekvisiitan vuoksi puolikas paprika, kurkku ja muutama porkkana sekä sipulia.

Mutta oikeestaan ahdistaa eniten toi väärin päin aukeava jääkaappi.

11.08.2020 22:21:56 | 22:23:38
#373702 [+-] Piilota Suosittele

>>373651
Tämä oli tarkoitukseni juuri 22evill ;)

>>373666
Ei ollut.

>>373668
Tuli käytyä kaupassa, parikin kertaa... aina tarttui jotain makosaa mukaan. Viimeisimmällä kerralla kävin ostamassa tupakkia... ja olutta.

>>373692
Tulin juuri eilettäin kotio, joten mitään ylimääräistä hetelmää ja/tai vi hannesta ei ollut talossa. Tein entisistä poropottulaatikon.
Se aukeaa juuri oikein että voi torjua metrimortin hyökkäykset olohuoneesta ;3

>>373670
Juurikin näin. =D

11.08.2020 22:31:05 | 22:31:40
#373709 [+-] Piilota Suosittele

>>373702

Bendeleen suklaat siellä, tässä kun toinen on pudottamassa painoa >:3

torjua metrimortin hyökkäykset

Sehän nähdään! Mahdollisesti olen oppinut uusia niksejä villibörhkauteni aikana ;333

[ 13 viestiä | ]