Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
kuosipala kuosipala
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Nälkä. Nälkä.
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
mässyt mässyt
Nam nam! Nam nam!
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Naku annos Naku annos
Päivän safkat Päivän safkat
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Päivän safkat Päivän safkat
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Syömään Syömään
 891 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto
21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]