Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Ruokea Ruokea
Päivän safkat Päivän safkat
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Nam Nam
alaston kokki alaston kokki
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Kanaa Kanaa
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
Lahnasta lohi Lahnasta lohi
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
sianliha herkku sianliha herkku
Yö palaa Yö palaa
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Läskeilyä Läskeilyä
Nakkiperunat Nakkiperunat
 891 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto
21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]