Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Sam läskeilee Sam läskeilee
;D ;D
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
Kanaa Kanaa
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Iltapala Iltapala
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Nam Nam
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Läskeilyä Läskeilyä
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Soppamies Soppamies
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
 899 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
29.08.2020 17:42:54
[ + 7 - | ]

Krapulamättöhaaste

[47068] [tiedosto.jpg] [0.48 MB] [775x2227] [] []
tiedosto.jpg

krapulamättö

 · 

ruoka

(404)  · 

haaste

(29)
29.08.2020 21:28:02 | 21:28:47
#381489 [+-] Piilota Suosittele

HP sauce näköjään sulla aika vahvana :D ite en siitä niin välitä, mut muuten näyttää hyvältä! Pihvi ja kalja, can't go wrong. +1

P.s. Le cock on ihan ok kaljaa imo.

29.08.2020 21:46:58
#381497 [+-] Piilota Suosittele

Kävin itse syömässä 15 euron purilaisaterian ravintolassa.

Vieressä olisi fiinissä ravintolassa saanut kyllä 2 kertaa fiinimmän annoksen samalla rahalla.
Oli aika pettymys kyseinen paikka.

Pekonia oli kyllä kiitettävästi purilaisessa, pihvi oli hyvä ja toki purilainen muutenkin oli ihan maukas, jos ei huomioida päälle heitettyä kansipullaa, jossa ei ollut mitään majoneesia eikä sitä ollut edes mitenkään paistettu.

29.08.2020 21:58:15
#381505 [+-] Piilota Suosittele

>>381497
Ens kerralla kokeile Pancho Villa
https://panchovilla.fi

Kannattaa katsoa myös toi "Meksikosta" kategoria, vaikka semisti kalliimpi on toi silti perkeleen hyvä ketju. Sellanen missä mä käyn 2-3 kertaa vuodessa. Todella kattava tarjonta ja perkeleen hyvät annokset.

29.08.2020 23:16:26
#381554 [+-] Piilota Suosittele

>>381533
Nois on joo eroja, haluaako "pärjään tällä päivän" tyylisiä annoksia, vai haluaako herkutella. Esimerkiksi amarillot ja muut on vähän nihkeitä annoksiltaan, mutta perus burger kingistä saa kyllä isoja mättöjä halutessaan. Kiinalaissa haluaisin enemmän ketjuja, sillä useimmat perustuu pelkästään sushiin eikä perinteiseen kinkkimättöön. Chilikanaa jne jolla iso mies täyttää päivän tarpeensa. (Ei se onnellinen loppu :D)

[ 9 viestiä | ]