Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Uitmester Uitmester
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Kuun loppu Kuun loppu
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Palapaistia Palapaistia
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
 863 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
23.02.2019 02:57:24
[ + 3 | ]

7/10

[24906] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [694x431] [] []
tiedosto.jpg

pekoni

(50)  · 

herkkusieni

(5)  · 

sulatejuusto

23.02.2019 02:59:04 | 02:59:23
#163277 [+-] Piilota Suosittele

Herkkusieniä koskenlaskija-ruohosipulitäytteellä käärittynä pekoniin.

Henk.koht. yritys opetella syömään sieniä. Onnistuin ponnistuksessa mutta on ne vaan limasta kumia. Voi tosin johtua kokistakin; juustoa oli turhan paljon per sieni ja ruohosipulia taas olisi saanut olla enemmän, ei maistunut seassa ollenkaan. >:3

23.02.2019 05:00:07
#163297 [+-] Piilota Suosittele

Mä taas tykkään sienistä tosi paljon.
Varmaan opein jo pienenä tykkäämään, kun olin ukin kanssa keräämässä sieniä syksyllä sillon ku ei oltu kalastamassa tai metsästämässä.

23.02.2019 15:09:05
#163447 [+-] Piilota Suosittele

>>163277
Herkkusienet on iha shit tier. Ne on limasia ja mauttomia, ainoo millä ne saa "maistuu" jollekki on just tollaset pekonijuusto mätöt. Kanttarellit ja suppilovahverot parhaita suomalaisia sieniä, mutta iha perus mettäsienet kuten tatit ja rouskut on iha jepa. Jos saat jostain esim suppiloita niin ihan perus kastike on jumalainen, paista sienet ja vitusti: sipulii voissa. Sitte lisäät ruokakermaa ja vähä siinä vielä hauduttelet ja sitte lämit sitä soosia ihan mihin vaan ni 5/5. Omat lempparit peruna tai ruisleipä.

[ 6 viestiä | ]