Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kinkkupastaa Kinkkupastaa
pizza pizza
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Päivän safkat Päivän safkat
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
nuudeliresepti nuudeliresepti
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Päivän safkat Päivän safkat
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Magaronimess Magaronimess
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Päivän kebu Päivän kebu
7/10 7/10
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Päivällinen Päivällinen
Dodii Dodii
 863 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
23.02.2019 02:57:24
[ + 3 | ]

7/10

[24906] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [694x431] [] []
tiedosto.jpg

pekoni

(50)  · 

herkkusieni

(5)  · 

sulatejuusto

23.02.2019 02:59:04 | 02:59:23
#163277 [+-] Piilota Suosittele

Herkkusieniä koskenlaskija-ruohosipulitäytteellä käärittynä pekoniin.

Henk.koht. yritys opetella syömään sieniä. Onnistuin ponnistuksessa mutta on ne vaan limasta kumia. Voi tosin johtua kokistakin; juustoa oli turhan paljon per sieni ja ruohosipulia taas olisi saanut olla enemmän, ei maistunut seassa ollenkaan. >:3

23.02.2019 05:00:07
#163297 [+-] Piilota Suosittele

Mä taas tykkään sienistä tosi paljon.
Varmaan opein jo pienenä tykkäämään, kun olin ukin kanssa keräämässä sieniä syksyllä sillon ku ei oltu kalastamassa tai metsästämässä.

23.02.2019 15:09:05
#163447 [+-] Piilota Suosittele

>>163277
Herkkusienet on iha shit tier. Ne on limasia ja mauttomia, ainoo millä ne saa "maistuu" jollekki on just tollaset pekonijuusto mätöt. Kanttarellit ja suppilovahverot parhaita suomalaisia sieniä, mutta iha perus mettäsienet kuten tatit ja rouskut on iha jepa. Jos saat jostain esim suppiloita niin ihan perus kastike on jumalainen, paista sienet ja vitusti: sipulii voissa. Sitte lisäät ruokakermaa ja vähä siinä vielä hauduttelet ja sitte lämit sitä soosia ihan mihin vaan ni 5/5. Omat lempparit peruna tai ruisleipä.

[ 6 viestiä | ]