Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Karitsaa perunasalaatilla Karitsaa perunasalaatilla
kaalisiili kaalisiili
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
kuosipala kuosipala
välipala välipala
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Yö mätöt Yö mätöt
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
Päivän safkat Päivän safkat
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Makaroonimössö Makaroonimössö
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Päivällinen Päivällinen
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
 952 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.7 MB, 5 tiedostoa
09.04.2019 18:36:13
[ + 8 - | ]

Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi

[27460] [biff0.jpg] [0.11 MB] [800x600] [] []
biff0.jpg
[27459] [biff1.jpg] [0.28 MB] [595x1827] [] []
biff1.jpg
[27458] [borg1.jpg] [0.11 MB] [600x800] [] []
borg1.jpg
[27457] [borg2.jpg] [0.12 MB] [600x686] [] []
borg2.jpg
[27456] [borg3.jpg] [0.08 MB] [600x665] [] []
borg3.jpg

ruoka

(404)  · 

mätöt

(5)  · 

purilainen

 · 

burger

(36)
09.04.2019 21:29:30
#184774 [+-] Piilota Suosittele

Fazerin juustosämpylät on kyllä hyvää burgeri matskua. Samalla systeemillä itekkin tehny. Paitsi pihvi on vähän kuiva pelkästä jauhelihasta tehdä. Munaa ja ½ dl (25 g) korppujauhoja sekaan niin ei mene niin kasaan ja tulee vähän enempi ainestakin. Pippuria myllystä ja savupaprikaa 1 tl niin tulee makuakin.

09.04.2019 23:16:24
#184826 [+-] Piilota Suosittele

>>184780
Sitä virhettä ei pidä mennä tekemään, että vettä tai maitoa lisää. Siitä tulee vaan suu täyteen muhua ja paha mieli. Mutta on omasta mielestä pelkkä jauheliha turhan jäntevää. Sisään jos vielä paistaa juustoa niin tulee mureaa.

[ 9 viestiä | ]