Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 143 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Päivän safkat Päivän safkat
Koronamös Koronamös
Homopata. Homopata.
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Bravuuri Bravuuri
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Karitsaa perunasalaatilla Karitsaa perunasalaatilla
Päivän safkat Päivän safkat
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
>börde spargel :D >börde spargel :D
Iltapalaa Iltapalaa
Läskisoosia Läskisoosia
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Lihamakkara Lihamakkara
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
 952 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.7 MB, 5 tiedostoa
09.04.2019 18:36:13
[ + 8 - | ]

Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi

[27460] [biff0.jpg] [0.11 MB] [800x600] [] []
biff0.jpg
[27459] [biff1.jpg] [0.28 MB] [595x1827] [] []
biff1.jpg
[27458] [borg1.jpg] [0.11 MB] [600x800] [] []
borg1.jpg
[27457] [borg2.jpg] [0.12 MB] [600x686] [] []
borg2.jpg
[27456] [borg3.jpg] [0.08 MB] [600x665] [] []
borg3.jpg

ruoka

(404)  · 

mätöt

(5)  · 

purilainen

 · 

burger

(36)
09.04.2019 21:29:30
#184774 [+-] Piilota Suosittele

Fazerin juustosämpylät on kyllä hyvää burgeri matskua. Samalla systeemillä itekkin tehny. Paitsi pihvi on vähän kuiva pelkästä jauhelihasta tehdä. Munaa ja ½ dl (25 g) korppujauhoja sekaan niin ei mene niin kasaan ja tulee vähän enempi ainestakin. Pippuria myllystä ja savupaprikaa 1 tl niin tulee makuakin.

09.04.2019 23:16:24
#184826 [+-] Piilota Suosittele

>>184780
Sitä virhettä ei pidä mennä tekemään, että vettä tai maitoa lisää. Siitä tulee vaan suu täyteen muhua ja paha mieli. Mutta on omasta mielestä pelkkä jauheliha turhan jäntevää. Sisään jos vielä paistaa juustoa niin tulee mureaa.

[ 9 viestiä | ]