Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

7/10 7/10
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Iltasafkat Iltasafkat
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
mässyt mässyt
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
Sam läskeilee Sam läskeilee
jäätelökesä jäätelökesä
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Tein ruokaa Tein ruokaa
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Kuun loppu Kuun loppu
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
nannaa nannaa
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
@-
 820 näyttökertaa, 8 viestiä, 5.11 MB, 1 tiedosto
08.05.2019 23:35:46
[ + 1 | ]

Setit

[29346] [20190508_232228.jpg] [5.11 MB] [4128x3096] [] []
20190508_232228.jpg

mässyt

(7)  · 

kaljaa

(37)
09.05.2019 08:55:55
#199569 [+-] Piilota Suosittele

199546


Ei baarista saa tuon parempaa. Mutta onhan se mukava kattoa kun muilla ei ole varaa kuin kaljaan ja @slayjer vaan porskuttaa vienossa sievässä
Elikkä järkijuominen kunniaan. Syödään sitä ruokaa bendele. :3

09.05.2019 10:14:42
#199585 [+-] Piilota Suosittele

>>199569
Toi näyttää iha sellaselta euron extra-pakaste pizzalta mis o lisätty tilkka juustoa ja paistamise jälkee pari majoneesi tippaa. Noh tuskin toi montaa euroa verotti. Tai toivottavasti. Mutta kyllä jossain mestoissa saa ihan jopa syötävää ruokaa. Tai siis ei mitään kunno safkaa, mut ihan omatekemiä hamppareita tms ei mikää 50snt mikro hamppari joho juusto ja vähä ketsuppia välii :D

[ 8 viestiä | ]