Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Pihvi Pihvi
Naku annos Naku annos
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Läskeilyä Läskeilyä
lounasta lounasta
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
KATTI(LA) KATTI(LA)
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
nannaa nannaa
MMMmmmm... MMMmmmm...
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Jädeä Jädeä
@-
 820 näyttökertaa, 8 viestiä, 5.11 MB, 1 tiedosto
08.05.2019 23:35:46
[ + 1 | ]

Setit

[29346] [20190508_232228.jpg] [5.11 MB] [4128x3096] [] []
20190508_232228.jpg

mässyt

(7)  · 

kaljaa

(38)
09.05.2019 08:55:55
#199569 [+-] Piilota Suosittele

199546


Ei baarista saa tuon parempaa. Mutta onhan se mukava kattoa kun muilla ei ole varaa kuin kaljaan ja @slayjer vaan porskuttaa vienossa sievässä
Elikkä järkijuominen kunniaan. Syödään sitä ruokaa bendele. :3

09.05.2019 10:14:42
#199585 [+-] Piilota Suosittele

>>199569
Toi näyttää iha sellaselta euron extra-pakaste pizzalta mis o lisätty tilkka juustoa ja paistamise jälkee pari majoneesi tippaa. Noh tuskin toi montaa euroa verotti. Tai toivottavasti. Mutta kyllä jossain mestoissa saa ihan jopa syötävää ruokaa. Tai siis ei mitään kunno safkaa, mut ihan omatekemiä hamppareita tms ei mikää 50snt mikro hamppari joho juusto ja vähä ketsuppia välii :D

[ 8 viestiä | ]