Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
mättöjä mättöjä
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
Makamös Makamös
Kebab Kebab
Lihavauva Lihavauva
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Toimii Toimii
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Päivän safkat Päivän safkat
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Ruokapornoa Ruokapornoa
 1 037 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.93 MB, 1 tiedosto, 28.05.2019 11:05:34
[ + 2 | ]

Vegaaniburgeri


japani

(222)  · 

kissa

(5209)  · 

kokkaus

(12)  · 

hampurilainen

(74)
28.05.2019 17:36:34
#207678 [+-] Piilota Suosittele

Vihreet suvakit syö tollasta paskaa. Kyllä se liha ja kala sekä ruisleipä ja kalja kelepaa ku painaa 14h neekeriä.

28.05.2019 21:09:53 | 21:11:11
#207783 [+-] Piilota Suosittele

>>207781

Täytyy olla kyllä tarkkana kuin porkkana, että pärjää kolmisuuntaiselle börhkomennukselle kesken herqqujen valmistuksen.
Esmes - kuka pääsee pyöränkoriin tällä kertaa?

:3

28.05.2019 21:27:03 | 22:03:29
#207789 [+-] Piilota Suosittele

>>207783

:3
Pitää olla silmät selässä ja molemmissa kyljissä ja päälaessa ja...

Välillä kyllä näyttääkin siltä että aasialaiset kissanystävät oppivat börheiltään poikkeuksellisen paljon tasapainoisia uusbörhistisiä taitoja :3 Näiden reseptienkin on oltava tasokkaita koska niillä on börhhyväksyntä :333 Also tosiaan niin tasapainoista pyöräilyreissua :3

9:05 --> Jännittävää odotusta :333

[ 13 viestiä | ]