>>127686 Miten toi kuuluis edes syödä. Noh, se ei ole suurin pikaruakaloiden ongelma. Ongelma on se, että mättävät ketsuppia, majoneesia, sementtiä, sinappia, ja kurkkusalaattia ihan vitusti mukaanotettaviin autossasyötäviin hampurilaisiin, ja antavat vittu yhden nenäliinan puolikkaan matkaan. Brrrh!!
[
2 viestiä
|
]
⭰
Jädeä
Hyvät setit
Royal Fusion keittopizza
lounasta
Päivän safkat
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Kanaffile spydöriä
Burgerit kaupan aineksista
Bravuuri
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Toissapäivänen pippuripihvi
Carnivore illallinen
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Ruoka avun saalis
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Niin hyveä kasvis keittoa
Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Läskeilyä
Elikkäs huomenta
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella