>>259258 Itseasiassa aika hyvää. Paistettu rasvassa ja hieman juustomaustetta päälle. Jopa tuo isoperseinen oli syötävä, mutta pienemmät oli parhaita. Toukat mitä ei näy pohjalta maistu perunalle.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Yön läskeilyt
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Murekepäivä
Isänpäivä kakku
Niin hyveä kasvis keittoa
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
nuudelipitsa
Pakaste spydäri ja kebab
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)