Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

MMMmmmm... MMMmmmm...
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Naguligeitto Naguligeitto
Lohi paistosta Lohi paistosta
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
sianliha herkku sianliha herkku
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Jotai homostelua Jotai homostelua
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
kaalisiili kaalisiili
Lahnasta lohi Lahnasta lohi
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
mässyt mässyt
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Kanaa Kanaa
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
 1 034 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto, 12.09.2020 01:30:39
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 12.09.2020.
👑 Katsotuin 12.09.2020.

Kännimätöt

[47520] [20200912_012939.jpg] [1.68 MB] [2560x1440] [] []
20200912_012939.jpg

nakit

(8)  · 

ranut

12.09.2020 04:46:01
#387225 [+1] Piilota Suosittele

>>387099
Turpa kiinni hyi-kommenteinesi!

Arvio:
Ranskalaiset eivät tarpeeksi kypsiä, nakit voisivat olla myös kokonaisia, mutta jos tossa on tarpeeksi suolaa 3,5/5 krapulasafka. Menee 20-30min valmistaa.

12.09.2020 08:01:48
#387261 [+1] Piilota Suosittele

>>387232
söin tänää kaurapuuroo mihi vedin muskottipähkinäää, kurkumaa, mustapippurii, kanelii, kaakaoo, kardemummaa, sokerii, suolaa ja hunajaa

Oletko kenties homo, vai vain erityisen fiini ja itserakas, eli homo?

12.09.2020 19:51:26 | 09:19:38
#387531 [+-] Piilota Suosittele

>>387293
siis hesan ranskikset on jotin noon outoa. aivan ku ois tehty sellasesta taikinasta ja sitten puristettu kokoon. Ainoat oikeesti hyvä ranskikset on ollu Himangalla jollaki pikku grillillä ja SBC drmslls. Sitten ABC alko leikkiin lankkipottujen kans ja metsään meni. Himangalla en oo pysähtyny hetkeen...

13.09.2020 01:34:09
#387634 [+-] Piilota Suosittele

387349

Raakaa sipulisilppua päälle

🤢

>>387290
>>387293
>>387531
Ranskisten valmistamisessa salaisuus on se, että et noudata niitä ohjeita jotka ovat jonkun sadistin kirjoittamia. 225°C 20min jos uuni on kylmä, ei kiertoilmaa pielle tai palavat, sitten suolataan reilusti koska tässä vaiheessa ne ovat vielä koostumukseltaan toukkia, käännellään niitä vähän ympäri, ja toiset 20-15min.

Saatte niistä rapeita näin. Veljeni oli kokki.

13.09.2020 02:30:30
#387666 [+-] Piilota Suosittele

387643

Tän takii

Mä pitäisin sun miestä enemmän esteenä.

Lupaan kuitenkin lähettää seuraavasta hienosta ateriasta kuvasarjan. Kotiloistahan mä jo lähetin.

[ 15 viestiä | ]