Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
nisti kys nisti kys
iltapalani iltapalani
Nistipata Nistipata
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Jädeä Jädeä
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Kuun loppu Kuun loppu
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
KATTI(LA) KATTI(LA)
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
7/10 7/10
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
nuudelipitsa nuudelipitsa
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
jäätelökesä jäätelökesä
Iltapala Iltapala
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
 944 näyttökertaa, 13 viestiä, 6.35 MB, 2 tiedostoa, 24.06.2021 22:36:10
[ + 1 | ]

Elikkäs Villen puri

[54753] [tiedosto-1.jpg] [3.69 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto-1.jpg
[54752] [tiedosto-2.jpg] [2.66 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto-2.jpg

ville haapasalo

(9)  · 

hatsapuri

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

juusto

(65)  · 

lätty

(7)
25.06.2021 11:53:32
#475090 [+-] Piilota Suosittele

>>474946
Paska sellainen, mutta vaha tuo onkin. Penskana vääntelin nuo siipimutterit niin tiukalle, että väänty koko paska. Mikähän piru se Tampereen Radioshack oli mistä tuokin piti hakea. On se silti auttanut monessa paikassa ja ilman ei olisi pärjänny.

25.06.2021 11:56:35
#475092 [+-] Piilota Suosittele

>>475004
Itseasiassa korjasin tuolloin Creativen Fatal1ty kuulokkeita, joista oli lähtenyt äänipuolen haara irti. Johtoa kun juottaa johtoon niin siinä pitää juottaa välissä itseäänkin.

25.06.2021 11:56:57
#475094 [+-] Piilota Suosittele

>>475090

Juu. Itellä on vastaavanlainen. Painoa pitäisi olla enempi tai sitten pultata se kiinni pöytään. Oon kuitenni saanu sillä toteutettua juotoksia. Pitäis itsekin katsoa parempaa.

25.06.2021 11:59:42
#475097 [+-] Piilota Suosittele

>>474929
Hyvää oli ja Ville itse sen tarjoili. Mutta en ostais uudestaan muuten kuin 15 € kuriositeettina. Niitä on kuulemma 10 € hintaan pakasteenakin, mutta ei varmasti ole se 5 € hinnan pudotus tarpeeksi laatua ajatellen.

25.06.2021 12:03:07
#475100 [+-] Piilota Suosittele

>>475094
Se nyt on vähän kyllä ollut, että tahtoo liikuskella pienestäkin kolvin liikkeestä, mutta on jo 20 vuoden aikana tottunut niin ei edes huomaa enään. Olisiko markka-aikana ollut vaan jonkun 20 mk, mutta suuri apu on silti ollut.

[ 13 viestiä | ]