Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Läskisoosia Läskisoosia
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Iltapalaa Iltapalaa
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Päivällinen Päivällinen
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Juustopekonipulla Juustopekonipulla
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Pihvinaama Pihvinaama
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Ruoke ploki Ruoke ploki
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Palasta Palasta
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
 1 183 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.54 MB, 1 tiedosto
14.11.2021 06:04:31
[ + 23 | ]
👑 Plussatuin 14.11.2021.

Isänpäivä kakku

[58506] [16368589139083060279350254220408.jpg] [2.54 MB] [4128x3096] [] []
16368589139083060279350254220408.jpg

kakku

(77)  · 

voileipäkakku

14.11.2021 06:20:16
#516097 [+1] Piilota Suosittele

Resepti:
Halvinta mahdollista paahtoleipää liha/kasvisliemellä kostutettuna.
Täytteenä 3 punasipulia, 2 tuubia voileipäpikkelssiä, 2 tuorejuusto purnukkaa, desi majoneesia, kartanopikkelsiä, mausteita ja reilusti palvattua kinkkua.
Koristeluun:
Kananmunaa, ohutta kinkkusiivua, pippurimetukkaa,kirsikkatomaattia,punasipulia, persiljaa ja Emmentaalia kylkiin

14.11.2021 12:11:02
#516124 [+1] Piilota Suosittele

Söisin. No onneksi punasipuli ei ole niin ärsyn makusta, kun sitä on noinki runsaasti. Mutta ehdottomasti söisin...

[ 13 viestiä | ]