>>646424 En tiiä kerroinko mut kerran intissä oli metsäleiro, aivan kaamea nälkä ja ruokana kaalilaatikkoa. Mä siis en voi sietää sitä, eikä muonituskeskus tehnyt siihen aikaan yhtä hyvää kuin kotona tai leijona catering (se oli aluksi intin oma keittiö mut ne yksityisti muonituspalvelun joten tuli leijona catering jolla parempi laatu mun mielestä)
ANYWAY!!! :D Mua ennen just vaihdettiin uus levyllinen sitä kakkalootaa niin sanoin kaverille että nyt anna se kauha tänne. Mä kaavin siitä laatikosta äkkiä sen rouskuvimman päälikerroksen joka oli ainoa asia mitä pystyin syödä siitä :D Sit tupakal jengi miettii miks se oli kaavittu ja niiiiin oikee face "Joo jännä juttu..."
[
20 viestiä
|
]
⭰
alaston kokki
eväs
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Bitch'n good!
Uunilohea
hämBööga
Sokkarin kebab
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Sam läskeilee
Hampurilaishaaste
Paahdettu kana ja kasvikset
Elikkäs huomenta
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.