Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

alaston kokki alaston kokki
eväs eväs
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Bitch'n good! Bitch'n good!
Uunilohea Uunilohea
hämBööga hämBööga
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Sam läskeilee Sam läskeilee
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Pihvi Pihvi
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
MMMmmmm... MMMmmmm...
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Gourmet kana Gourmet kana
Pihvinaama Pihvinaama
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
 857 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
08.09.2024 19:45:43
[ + 1 | ]

Wingssit ja ranut

[73160] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [1992x995] [] []
tiedosto.jpg

wings

(6)  · 

kanasiivet

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

s-ryhmä

 · 

kalja

(270)  · 

kokkinurkka

(23)
09.09.2024 19:29:17
#646427 [+-] Piilota Suosittele

>>646424
En tiiä kerroinko mut kerran intissä oli metsäleiro, aivan kaamea nälkä ja ruokana kaalilaatikkoa. Mä siis en voi sietää sitä, eikä muonituskeskus tehnyt siihen aikaan yhtä hyvää kuin kotona tai leijona catering (se oli aluksi intin oma keittiö mut ne yksityisti muonituspalvelun joten tuli leijona catering jolla parempi laatu mun mielestä)

ANYWAY!!! :D
Mua ennen just vaihdettiin uus levyllinen sitä kakkalootaa niin sanoin kaverille että nyt anna se kauha tänne. Mä kaavin siitä laatikosta äkkiä sen rouskuvimman päälikerroksen joka oli ainoa asia mitä pystyin syödä siitä :D Sit tupakal jengi miettii miks se oli kaavittu ja niiiiin oikee face "Joo jännä juttu..."

[ 20 viestiä | ]