Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Noodlewich Noodlewich
Lahnasta lohi Lahnasta lohi
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Lattiapizza Lattiapizza
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
kotipizza kotipizza
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Nam Nam
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Nistipata Nistipata
Viis töistä Viis töistä
 669 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.02 MB, 1 tiedosto
07.01.2025 04:57:26
[ + 1 | ]

Papuja ja rapuja

[76764] [20250107_035507.jpg] [3.02 MB] [2322x4128] [] []
20250107_035507.jpg

katkarapu

(10)  · 

palko

 · 

papu

(5)  · 

nuudelit

 · 

soppa

(12)  · 

chili

(21)  · 

tulinen

(7)  · 

keitto

(24)
07.01.2025 05:38:00
#671895 [+-] Piilota Suosittele

Katkarapu on vittumainen eines käyttää kun tuoreena parhaimillaa ja ei ny jatkuvasti jaksa kauppaa raahautua ellei kaljaa ole hakemassa.

07.01.2025 19:56:46
#671972 [+-] Piilota Suosittele

>>671894
>>671896
Varsinkin Soban nuudelit tai ne Korealaiset avaa röörit, niissä on hippasen enemmän sekä tulisempaa chiliä kuin mama's nuudeleissa. Toki ne Mamat on ihan ok, esimerkiks töissä mulla on aina 1 iso ja 1 pieni paketti josta saa päivän safkan jos eväät unohtu kotiin taikka niitä ei ollut/ei kerennyt tehdä.

Sitte jos haluaa ruokaa tehdä niin löytyy myös erikseen paisto sekä keittonuudeleita. Itse tykkään roiskia pakastevihanneksia, nuudeleita sekä vaikka vikat lihapullat yms sekaan ja siitä sellanen hässäkkä. Vihannesosastolta vois mättää vaikka mitä mukaan, mutten viittis ostaa sellasta 50cm pitkää purjoa nuudeleiden takia

[ 8 viestiä | ]