>>671894 >>671896 Varsinkin Soban nuudelit tai ne Korealaiset avaa röörit, niissä on hippasen enemmän sekä tulisempaa chiliä kuin mama's nuudeleissa. Toki ne Mamat on ihan ok, esimerkiks töissä mulla on aina 1 iso ja 1 pieni paketti josta saa päivän safkan jos eväät unohtu kotiin taikka niitä ei ollut/ei kerennyt tehdä.
Sitte jos haluaa ruokaa tehdä niin löytyy myös erikseen paisto sekä keittonuudeleita. Itse tykkään roiskia pakastevihanneksia, nuudeleita sekä vaikka vikat lihapullat yms sekaan ja siitä sellanen hässäkkä. Vihannesosastolta vois mättää vaikka mitä mukaan, mutten viittis ostaa sellasta 50cm pitkää purjoa nuudeleiden takia
[
8 viestiä
|
]
⭰
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Noodlewich
Lahnasta lohi
Kermaperunakebu
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Lohi ja perunat
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Lattiapizza
Kebab ransuilla
grillikesä part.1
Tota noin niin, huomenta
kotipizza
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
6/5 maistuu pepperoni
Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Hampurilaishaaste
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.