Toi pottumuusin kaltainen paska pois ja lihaa tilalle. Ja noi lihapullat kastikkeineen takaisin Venäjälle. Ja toi pupunruoka helvettiin mun lautaselta >=( Ja missä on ruokaolut >==((
[
2 viestiä
|
]
⭰
Lohi kasvikset ja perunamuusi
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Bravuuri
nuudeliresepti
Nistipata
New York strippi perunoilla
juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Ransut ja skermanen kanakastike
Juuh elikkäs purtavaa
Söinköhän silmillänu
Sitä hyvää keittoa
Kanaffile spydöriä
upi syö kusista makkaraa
Kanachili "I <3 U"
piiras
sianliha herkku
Ihan homona lihapyllyjä
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Kanajauhelihahässäkkä
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Päivän safkat
Juuh elikkäs, aamupala
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa