Toi pottumuusin kaltainen paska pois ja lihaa tilalle. Ja noi lihapullat kastikkeineen takaisin Venäjälle. Ja toi pupunruoka helvettiin mun lautaselta >=( Ja missä on ruokaolut >==((
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kaalepata (ei se manne)
Wingssit ja ranut
Perunamunakas
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Helposti paras tubettaja
Hampurilaishaaste
Teetä ja sympatiaa
iltapala
Läskeilyä
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Korttiresepti
kotipizza
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta