Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 124 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

pojan täyttö pojan täyttö
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
damn that's a bread damn that's a bread
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Päivän kebu Päivän kebu
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Kaanin käsky Kaanin käsky
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
Uunisafkaa Uunisafkaa
kuosipala kuosipala
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Terveysruokaa Terveysruokaa
nuudelipitsa nuudelipitsa
 244 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto
17.06.2026 17:13:59
[ + 2 | ]

Rullakebab

[88827] [tiedosto.jpg] [0.56 MB] [2231x1255] [] []
tiedosto.jpg

kebab

(59)  · 

tuplaliha

 · 

rulla

(25)  · 

jööti

 · 

pökäle

(8)
17.06.2026 19:52:27
#758312 [+-] Piilota Suosittele

>>758310
Täähän on se syy miksi koti-pizzan rullakebabeista ei oikeen tykätä. Ne punnitsee kaikki täytteet sekä käyttävät sopivan kokosia kulhoja/kuppeja että paljonko sitä kebabia nyt sitte laitetaan. Karvakäsilät ei tee näin, niiltä kun tilaa rullan tuplalihalla niin ne kans vittu mättää sitä :D

18.06.2026 08:32:07
#758346 [+2] Piilota Suosittele

Ei kyllä täysjärkinen ihminen syö tuollaista paskaa, mutta järjenköyhät köyhät idiootit Luolaston vasurit kyllä. Tuollasta paskaa syö muslimeille alistuneet vähä-älyiset keskiolutta kittaavat työttömät köyhät!

[ 13 viestiä | ]