Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Ice kerma Ice kerma
nokivasara nokivasara
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
pientä remonttia pientä remonttia
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
duracel potkasee duracel potkasee
pintaruostetta pintaruostetta
Miten asuttaa Mars nopeasti Miten asuttaa Mars nopeasti
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Munavolkkari Munavolkkari
Testicla. Testicla.
Sadekeli Sadekeli
Cat Camaro Cat Camaro
wee :*D wee :*D
hyvän mielen video hyvän mielen video
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
blyatnopeus blyatnopeus
intialainen avoauto intialainen avoauto
Hieno auto Hieno auto
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
 777 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]