Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

panisin panisin
automekaanikko automekaanikko
autopesu autopesu
Böö Böö
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
Tulee tekemään höpöä Tulee tekemään höpöä
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
Fat chance >:3 Fat chance >:3
tuunattu mese tuunattu mese
huumoria huumoria
Käyhä se näinki Käyhä se näinki
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
tunnit täynnä tunnit täynnä
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
Harvinainen valokuva Mersun syntymästä Harvinainen valokuva Mersun syntymästä
apumekaanikko apumekaanikko
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
 828 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]