Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Fuck you Baltimore! Fuck you Baltimore!
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
ei käynnisty ei käynnisty
Harvinainen valokuva Mersun syntymästä Harvinainen valokuva Mersun syntymästä
Skodan viritystä Skodan viritystä
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
what the fuuuuck what the fuuuuck
matkalaiset matkalaiset
Öljyn lisääminen Öljyn lisääminen
Maastoauto Maastoauto
ranskalaiset ranskalaiset
Car go Vrooom! Car go Vrooom!
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
abc abc
pientä vuotoa pientä vuotoa
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
nitisee oudosti nitisee oudosti
Seuraa tarjolla! Seuraa tarjolla!
Kärry Kärry
Volvo BM Volvo BM
hot wheels hot wheels
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
otetaan huiput otetaan huiput
 829 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]