Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
hehe xD hehe xD
Saabi Saabi
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
Mercedes asmr Mercedes asmr
rengaspaineet rengaspaineet
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
auto tyttö auto tyttö
täyskaato täyskaato
Haluaa kyydit Haluaa kyydit
torviauto torviauto
Ice kerma Ice kerma
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
Sotilaspoliisien niva ysärillä Sotilaspoliisien niva ysärillä
likainen auto likainen auto
ranskalaiset ranskalaiset
autovirityksiä autovirityksiä
vihreät degrona vihreät degrona
Oispa kesä Oispa kesä
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
 479 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.21 MB, 1 tiedosto, 06.12.2025 01:48:58
[ + 0 | ]

otetaan huiput

[84960] [42fa338624435454.mp4] [5.21 MB] [272x480] [33.56s] [] []

auto

(729)  · 

audi

(14)  · 

kolari

(164)
07.12.2025 03:51:58
#730382 [+-] Piilota Suosittele

>>730355 1990 190 w201 1.8 bensa ei kyllä mennyt tasamaalla, kuin just 145kmh mittariin.
1994 w202 c280 meni omaan mittariin 260kmh aikoinaan. Tuntui, että olis ollut viellä vähän
menohaluja, mutta rupesi risteys lähestymään.

2004 w203 270cdi otti ainakin 220kmh. Huippuja ei tullut kokeiltua, mutta
perstuntumalta vaikutti, että oltiin jo lähellä maksimia muutenkin.

Tuon jälkeen en ole uudemmista autoista enää huippuja ottanut ja
ehkä vähän järkikin kasvanut iän myötä, että se nyt on vain helevetin
typerää ajaa näillä teillä tuollaisia vauhteja.

Nykyään arvostaa enemmän maavaraa ja vetävien akselien määrää.

08.12.2025 04:32:13 | 04:32:30
#730584 [+-] Piilota Suosittele

Mä en tiedä kuvasko se ite, mutta jos tollai tekee ni ehkä kannattais keskittyä siihen ajoon saatana, toivottavasti kuoli molemmat tai edes kuski jos oli kuvaaja 😤

09.12.2025 17:23:14
#730710 [+-] Piilota Suosittele

>>730584 Tuosta kameran poukkoilusta lopussa päättelis, että kapine
ainakin lensi autosta pihalle.
Enkä kyllä usko, että jätkäkään tuosta hengissä selvis.
Toista satasta vauhtia ja auto lähti tekemään kuperkeikkaa tuollaisen puuston välissä...

[ 10 viestiä | ]