Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 157 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010) aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010)
Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa) Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa)
Ismo&Seppo Ismo&Seppo
Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD
Elovena. Elovena.
Rip in pieces NN Rip in pieces NN
Spurdo-Essi joi ES-äääää :DDDDDDDDD Spurdo-Essi joi ES-äääää :DDDDDDDDD
Naisen logiikka. Naisen logiikka.
koiran elämää koiran elämää
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
kaleksia kaleksia
Missä olit kun näit tämän ensi kerran? Missä olit kun näit tämän ensi kerran?
Aku Ankka ja Suuri Ponisota Aku Ankka ja Suuri Ponisota
Nappulan muinainen etusivu Nappulan muinainen etusivu
Kesäasunto Kesäasunto
Olen kotona Olen kotona
ei toimi ei toimi
TFW Luolasto alhaalla TFW Luolasto alhaalla
Suomen sotilas! Suomen sotilas!
Joku random nettisivu Joku random nettisivu
Niiloa vituttaa Niiloa vituttaa
Siivouspäivän linnaleikit :3 Siivouspäivän linnaleikit :3
Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku)
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010) svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)
 1 088 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 23.11.2018 11:15:26
[ + 7 - | ]

aku ja hannu kilpasilla

[20824] [aku-ja-hannu-kilpasilla-(garlbarks,-pe-14.1.2011).png] [0.15 MB] [526x2739] [] []
aku-ja-hannu-kilpasilla-(garlbarks,-pe-14.1.2011).png

naurunappula

(682)  · 

garlbarks

(34)  · 

paint

(334)  · 

aku ankka

(269)  · 

hannu hanhi

(6)
23.11.2018 19:29:09
#124583 [+-] Piilota Suosittele

Tosta Akun jättirahasta tulee mieleen se erikoisseteli, jonka Ankkalinnan pormestari kerran painatti Roope-sedälle korvaukseksi siitä, että kaupunki takavarikoi Roopen kaikki käteisvarat takaisin kiertoon. Roope ei kuitenkaan voinut ostaa jättisetelillään mitään koska millään kaupalla ei ollut riittävästi vaihtorahaa sen rikkomiseen.

[ 2 viestiä | ]