Kikkeli tädä Kikkeli tädä
Kohta tulee dabbelu Kohta tulee dabbelu
Slayjer saatana Slayjer saatana
Yksisarvinen Yksisarvinen
Nigga nigga nii Nigga nigga nii
Sharon Tate Sharon Tate
muikea ilme :3 muikea ilme :3
Vieläköhän sitä piriä? Vieläköhän sitä piriä?
Psyyke pullistelee Psyyke pullistelee
Lapset leikkii oppositiota Lapset leikkii oppositiota
Hehe Hehe
Sofia Jannok. Arvvás Sofia Jannok. Arvvás
Kansojen ystävyyttä Kansojen ystävyyttä
Hallituksen valehtelusta Hallituksen valehtelusta
Make america great again Make america great again
Sillä lailla Sillä lailla
Vicki Li Vicki Li
Windows 98 Windows 98
pitää huilata välillä :3 pitää huilata välillä :3
LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip
Sunitelma tinapaperoitu'd Sunitelma tinapaperoitu'd
ROXY ROXY
Robottien ja demonien vallankumous Robottien ja demonien vallankumous
#neuvottelija vieraana Tuomas Malinen #neuvottelija vieraana Tuomas Malinen
 947 näyttökertaa, 47 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 16.09.2018 08:04:36
[ + 5 | ]

Uutuustuote

[17824] [tiedosto.png] [0.39 MB] [501x275] [] []
tiedosto.png

suklaa

(33)  · 

jauheliha

(16)  · 

makaroni

(16)  · 

ruoka

(403)  · 

nistipata

(6)
16.09.2018 08:49:12
#97251 [+-] Piilota Suosittele

97239

Sitä syötiin lapsuus kun äite ei jaksanut laittaa työpäivän jälkeen muuta, saati alkaa oottelemaan jotain pidemmän kokkausajan tarttevaa sapuskaa.

16.09.2018 09:18:01
#97273 [+-] Piilota Suosittele

97260

Nötköttiä ei kyllä syö kuin äärimmäisessä nälässä ite. Nopeammin tulee koluttua kauppojen roskiksia. :I
Kotikotona oli tosiaan joko makaronimössöä, jauheliharisotto tai perunaa ja jauhelihakastike. Ääriharvoin muuta.

16.09.2018 14:09:53
#97374 [+-] Piilota Suosittele

Makaroonimössö (tai röllinpöminä) on pitänyt hengissä useamman sukupolven Suomalaisia. Itse olen syönyt tuota lapsena, nuorena ja jopa kolme vuotta kun muutin kotoa pois. Sitten tuli makaroonimössöseinä vastaa ja opettelin tekeen ihan oikeaaki ruokaa.Toki edelleen tuotakin kokkaan ja seuraavana päivänä voissa paistettuna se on vieläkin parempaa.

Vinkki: Anna makaroonimössön jäähtyä rauhassa. Hämmennä jäähtynyt mössö sekaisin ennen kuin laitat sen jääkaappiin. Näin mössö pysyy irtonaisena ja ei paakkuunnu, kun se on jääkaapissa. Helpottaa huomisia lämmityksiä...

16.09.2018 15:35:29
#97412 [+-] Piilota Suosittele

>>97374
Ammattilais kärki: kun teet makaroonimössöä osta 1L maitoa ja kananmunia. Sekona maitoon munia 3-4kpl ja mausta vähä ja kaada makaroonimössö ja maito+muna seos uunivuokaan ja laita uuniin. Tulee muuten aika herkullista makaroonimössöä.

16.09.2018 18:30:39
#97590 [+-] Piilota Suosittele

Nistipata, aivo, makaronipata, makaronimöss. Vitunko väliä nimestä.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä, niin kuin Pallopaikalla pelilläkin.

17.09.2018 08:54:25
#97847 [+-] Piilota Suosittele

Laiskanmiehen makarooniloota.
PS. Nötkötti, mikä on parempaa ku siivutettu nötkötti pannussa paistettuna pihveiks? Tai pienittynä purkkihernekeittoon. Valmistus trangialla tahi muulla retkikeittimellä ellei ihan avotulellaki. Och noms.

18.09.2018 15:00:44
#98478 [+-] Piilota Suosittele

>>98471
Sinähän se aloit vänkyttään...

Vähän sama jos joku tekee pekoni-pastaa ja joku tulee sanomaan, et pistäppä sekaan munia ja kermaa. Mitä siitä tulee? Pasta carbonara eli miilunpolttajan spagetti. Ei oo enää sama asia...

18.09.2018 15:34:41
#98514 [+-] Piilota Suosittele

>>98479
No nyt tuli väkevää tekstiä... :)

Mut ei mitään, menen syömään juuri valmistuvaa lihapullakastiketta ja niiden kanssa puikula perunoita. Voisin kertoa miten puikuloita keitetään niin ettei perunat hajoa, mut kerroit jo aikaisemmin olevas ammattilainen niin sittenhän jo varmaan tiedätkin...

18.09.2018 15:36:07
#98516 [+-] Piilota Suosittele

>>98514
Joo kyl mä hei osaan perunoitaki keittää. Kerran keitin niit liian kauan ni siit tuli sellast perunamössöö mut seki oli ihan hyvää. Kannattaa kokeilla. Ei kannata olla noin ahdasmielinen.

18.09.2018 20:15:20
#98597 [+-] Piilota Suosittele

>>98595
Näin on. Joten jos jättäsit hommat nyt näin amatöörien käsiin ja suksisit jo pikku hiljaa sinne viittuun.
ps. samat ku aikasemmi

[ 47 viestiä | ]