Hissi käy ylhäällä Hissi käy ylhäällä
E-sana E-sana
Viemäri Viemäri
Seinäkriittisyys Seinäkriittisyys
seppo seppo
mikäs on olo...? mikäs on olo...?
Ylipaino olikin se syy Ylipaino olikin se syy
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Aluevaalit Aluevaalit
joistakin tavoista ei pääse eroon joistakin tavoista ei pääse eroon
Goottityttö. Goottityttö.
Good times Good times
Koneen hengen liehittelyä Koneen hengen liehittelyä
Ne pienet erot, osa3. Ne pienet erot, osa3.
Slipknot - Psychosocial Slipknot - Psychosocial
Räv viftar på svansen Räv viftar på svansen
Huomenna kaikki on huonommin Huomenna kaikki on huonommin
Taikatemppuja Taikatemppuja
North state North state
tissit tissit
Gängsta kovis Gängsta kovis
(Lähes) Kaiķki natsit on homoja! (Lähes) Kaiķki natsit on homoja!
True nudist friends True nudist friends
humala humala
 1 088 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.22 MB, 1 tiedosto, 14.03.2019 20:46:49
[ + 10 - | ]

Jeremy Clarksonin terveiset kiinalaisille.

[26304] [tiedosto.mp4] [1.22 MB] [320x320] [] []

jeremy

(6)  · 

clarkson

 · 

roska

(25)  · 

muovi

(32)
15.03.2019 11:56:13
#171243 [+1] Piilota Suosittele

Nyt on taas nostettava suomessa ympäristöveroja koska muovijäte. Pillit pois, korvatikut kans sekä yksittäiset rasiat. Eikö vani?

15.03.2019 13:08:32
#171266 [+-] Piilota Suosittele

>>171109
Idea ois vähän niiQ vähentää niitä ihan kaikkialla eikä mennä sen mukaan et "koska jossain muualla on vielä huonommin niin ei kannata ite tehä mitään".

15.03.2019 19:25:35 | 19:26:19
#171466 [+-] Piilota Suosittele

>>171407
Vääränomaista.
Muiden edellämeno myös luo painetta ojentautua itsekin. Ihan valtiotasollakin.
Kiinassa tosin on kai alkanut tulemaankin erilaisia lakeja sotkemisen suhteen viimevuosina, osa paskoja ulkokultaan liittyviä (sakot kadulle sylkemisestä esim.) mutta ihan kunnollisenpiakin pakotteita ja sääntöjä.
Länsimaat voisi myös viimein joko vetää tehtaansa ko. maasta (ja Intiasta) pois eikä sotkea siellä surutta paikallisten lakien puuttuessa tai niiden valvonnan ollessa olematonta, tai vaikka pitäisikin ne siellä niin silti sitoutua kotimaansa standardeihin.

[ 6 viestiä | ]