E-kontakti E-kontakti
sinne sinne
pulivari pulivari
aivan aluksi aivan aluksi
Ihanan rasistista Ihanan rasistista
kannabiksen jäljet kannabiksen jäljet
kessurekka kessurekka
kahvimainos, kahvimainos,
Vasemmisto Vasemmisto
mikä on suurin mikä on suurin
dumb dumb
Lindemannet Lindemannet
😂👌 😂👌
Nuuh Nuuh Nuuh Nuuh
Reissumiehet. Reissumiehet.
Mökötys Mökötys
talvi talvi
kylmää vettä kylmää vettä
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
vahva nainen vahva nainen
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
Statue community Statue community
Biologia Biologia
huutista... huutista...
 737 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.11.2021 16:04:44
[ + 2 | ]

Reissumies harmittaa

[58138] [Kun-Reissumies-harmittaa.jpg] [0.05 MB] [540x960] [] []
Kun-Reissumies-harmittaa.jpg

reissumies

(8)  · 

fazer

(10)  · 

twitter

(175)  · 

mieli ry

06.11.2021 03:25:45
#513403 [+-] Piilota Suosittele

Sen verran pitää kommentoida, että Fazer tekee Baltian maihin paljon parempaa leipää, kuin Suomeen.
Useampi vuosi sitten jo tullut tämä todettua.

Esimerkkinä vaikkapa Fazer Must Leib.

06.11.2021 13:32:01
#513543 [+-] Piilota Suosittele

>>513191

Jep. Ja huolella. Samoin jää reissumies. Syystä koska en ole nähnyt yhden yhtä neekeriä (nigru, nigger, nigga. Aivan kuten itse toisiaan määrittelevät) erämettällä tai savotalla. Missään missä olen kulkenut ei ole näkynyt. Ei edes turistirysissä. Ei missään.

Neekeri ei eräile, ei samoile. Sitten siihen toiseen asiaan. Somali ja irakilainen tai iranilainen ei ole neekeri. True nigga ei niggaile samaan tapaan kuin somalit. True nigga eräilee steissillä.

06.11.2021 13:33:19
#513544 [+-] Piilota Suosittele

>>513403

Tietenkin. Suomen sisämarkkinat ovat aivan liian pieni. Siksi ulkomaankauppa. Harmi vaan, että ei paljon ulkomaankauppaa suomessa harrasteta. Saattaisi olla tilanne kuin 1980 luvulla. Olis ylijäämää niin ja vitun perkeleesti.

[ 8 viestiä | ]