Virheetöntä kuvakommentti Virheetöntä kuvakommentti
Ilveilyä Ilveilyä
kosto on suloinen :---D kosto on suloinen :---D
This is fine This is fine
Dr. House Dr. House
Luolamiehen telkkari/lämmitin Luolamiehen telkkari/lämmitin
Pähkinäpullien kohtalo Pähkinäpullien kohtalo
Repostnikkiä häiritään Repostnikkiä häiritään
hitler heiluu hitler heiluu
Hautajaismenot Hautajaismenot
laitilan mämmi laitilan mämmi
Mikkinukke Mikkinukke
Garfief minus garfielf Garfief minus garfielf
Varastettu panokone Varastettu panokone
PATRIA JA UGANDA PATRIA JA UGANDA
Salalabraan! Salalabraan!
Helppoa helvettiä Helppoa helvettiä
Darwin Award Darwin Award
Introvertti psykoosissa Introvertti psykoosissa
Kissasarjiskokoelma Kissasarjiskokoelma
Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita
Sad steamed hams ;___; Sad steamed  hams ;___;
Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3 Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3
??????????? ???????????
 1 201 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 24.11.2017 02:55:36
[ + 9 | ]

Nihilismi

[2934] [20f4482a.jpg] [0.09 MB] [700x509] [] []
20f4482a.jpg

aku

(161)  · 

ankka

(188)
24.11.2017 12:02:46
#8925 [+-] Piilota Suosittele

Neuvostoliitto oli kommunismia, masennus on nihilismiä, ateismi on moraalittomuutta..
Viha on voimaa. (Varsinkin kun viholliset löytyy mielikuvista.)

24.11.2017 12:33:52
#8935 [+-] Piilota Suosittele

Miks nihilistit kuvataan aina ihan vitun löysänä jenginä, sure kyllähän se pistää alas kun koko elämänfilosofia on että kaikki on yhdentekevää mut eikö se oo just ihan mukava yllätys sit et kerta kaikki on yhdentekevää nii sillä ei oo sit painoa et siitä vois myös nauttia täysillä eikä vaa jäädä nyyryämään itsesäälissä

[ 4 viestiä | ]