Aina vitusti keitettyä porkkanaa. Suomalaisin ruokatyyli ikinä ja aivan paska. Imelää huttua. Kukaan muu ei paistamatta koskisi paitsi ehkä venäläinen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Grillipekonikastike
Uunilohea
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Pippuripihvi ja ranet
Pihviä ja muuta
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Pork & Beans koska fallout
Toissapäivänen pippuripihvi
Kanaa ja muuta paskaa
Roileri jauheliha risottoa
Gurmeeta
Oma tekemä las akne
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Iskenderi kebu
Ranet ja kanakastike
Iha vitu jepa
Uunisafkaa
Kebua taas
Lohea ja muuta settiä
Lohi paistosta
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa