Nää on niin hienoo. Yks mikä on suomessa kanssa todella kaunista niin tietyömaiden vihaaminen. Ymmärrän kyllä jos siellä on joku NCC kolmatta viikkoa samalla pätkällä tekemässä paskaa lisua, mutta jos kuitenkin tarkotus olisi sitä päivittäistä työmatkaan helpottaa niin ei ne ukot siellä vittuillakseen ole aamu kuudelta krapulassa 180 astaisen bitumin päällä helteessä.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Pyöräilijä
Emohirvi näytti spandexille
Liikennesäännöt ei koske pyöräilijöitä
Hyvän mielen media
pyöräilijä
Nyt sattu spandexia osa 2
Spandenx pelle
Ihan vitun laitonta.
Spandex
tarkkaa peliä
alamäkeen
Koiraa tervehtimään
pyöräilijäsammakko
Chad niilo
Meme IRL
este
Oletettu
Hyvää kesää pyöräilijöille
Kotimatkalla
:D
Spandex
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa