elämys :3 elämys :3
Hyvä kysymys Hyvä kysymys
Sosialistikisse jakaa Sosialistikisse jakaa
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
WWE Charlotte WWE Charlotte
kjeh kjeh kjeh kjeh
naps, naps naps, naps
playing football blind playing football blind
Kuin kaksi marjaa Kuin kaksi marjaa
wPaint wPaint
Kaksoset Kaksoset
Setä samuli nyrjähtää jälleen Setä samuli nyrjähtää jälleen
Solid sheeit Solid sheeit
Stacie starr vs rachell steele Stacie starr vs rachell steele
aaa aaa
Rouva epäilystuli Rouva epäilystuli
kitteluotain :3 kitteluotain :3
Pelit Pelit
Pitkänäppi Pitkänäppi
Äkkiä! Äkkiä!
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
dejavu dejavu
Muodonmuutos Muodonmuutos
klassikko klassikko
 826 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 02.10.2019 11:57:20
[ + 1 | ]

Melkein kuoli saatana

[34999] [tiedosto.mp4] [0.97 MB] [460x258] [] []

pyöräilijä

(33)
03.10.2019 04:12:11
#254219 [+-] Piilota Suosittele

Voi vittu miten muuten vihaan pyöräilijöitä, jotka tulevat ajamaan autotien sivuun. Koko ajan pitää varoa, etteivät ne horjahda auton alle.

Toivottavasti kukaan luolastolainen ei tunnusta harjoittavansa tätä idiotismia...

18.03.2021 14:02:57
#448681 [+-] Piilota Suosittele

>>254219

Sama fiilis on ollut niillä, jotka tahalleen ovat tappaneet tien sivussa pyöräilevän.
Helposti lähtee henki, kun tarpeeksi on oikea asenne toisella.

18.03.2021 14:16:04
#448686 [+-] Piilota Suosittele

>>448684

Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.

Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.

[ 5 viestiä | ]