näytä sun lepakkoluolas näytä sun lepakkoluolas
pojat on poikiii pojat on poikiii
mun oma pikku enkeli mun oma pikku enkeli
tuutko pelailee tuutko pelailee
demiurgi saa turpiin pam pam demiurgi saa turpiin pam pam
qr-koodi qr-koodi
rapiseva kass rapiseva kass
alienit alienit
varotaan sitä piippulinjaa varotaan sitä piippulinjaa
ja beretta myös ja beretta myös
Ihana nainen Ihana nainen
hot vene hot vene
Tissit Tissit
suihkussa on todella hauskaa suihkussa on todella hauskaa
Hyvää joulua Hyvää joulua
onko tämä minun onko tämä minun
LEPAKKODISKO LEPAKKODISKO
harjoittele lisää harjoittele lisää
elä herätä elä herätä
Semmonen tapaus Semmonen tapaus
Koirulit sai lahjoja Koirulit sai lahjoja
kissalle spagettia kissalle spagettia
tj tj tj tj tj tj tj tj
söpö :3 söpö :3
 776 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.62 MB, 1 tiedosto, 10.11.2019 15:42:42
[ + 2 | ]

Lisääki sai ottaa...

[36539] [20191110_142009.jpg] [3.62 MB] [3096x4128] [] []
20191110_142009.jpg

10.11.2019 16:21:34
#268862 [+-] Piilota Suosittele

>>268848
Oijjoi kuinka tumman ja rapean näköistä pekonia. Ja kunnon sinapin ; ketsupin kanssa kyllä nakki ja lihapulla maittaisi. Ja ristikkoperunat on tosi pop, mutta ne kalpenevat pekonin vieressä todella nopeasti.

10.11.2019 19:34:02
#268948 [+-] Piilota Suosittele

>>268862
Pekonin pitää olla pikkassen palanu, mut en nyt pilannu ruokaa ketsupilla tai sinapilla.
>>268941
Sehän on oikeesti ihan miltei mautonta, mut nyt tuli kyllä pikkasen tippa linssiin...

10.11.2019 19:39:11
#268951 [+-] Piilota Suosittele

>>268948 Tuo on rikos ihmisyyttä ja hyvää salaattia vastaan! Kerran olin Vaasassa Hotelli Valloniassa yötä. No söin siinä hotellissa niinkuin ruukaan siellä tehdä. Lapioin kasan salaattia lautaselle ennenkun huomasin että kokin perkele oli lyönyt sekaan raaka sipulia! Minkälainen sairas ihmispaska laittaa salaattiin raakaa sipulia?

[ 11 viestiä | ]