onmy onmy
Heimon ja rapen tukipäivä Heimon ja rapen tukipäivä
Kopteri jorpakossa Kopteri jorpakossa
Kissalla on asiaa Kissalla on asiaa
nyt lähtee neekerit vittuun nyt lähtee neekerit vittuun
hämmästynyt kurre hämmästynyt kurre
Märkä paita Märkä paita
saikkua saikkua
Hyvä vuosikerta Hyvä vuosikerta
en ostais en ostais
kusija pro kusija pro
kusetakko vittu kusetakko vittu
MAGGARAA OSSI :DD MAGGARAA OSSI :DD
Hieno Hieno
IDDQD IDDQD
Jutkutettu nissani Jutkutettu nissani
PÖYTÄTENNISTÄ PÖYTÄTENNISTÄ
EVER GIVEN - SUEZ DRIFT EVER GIVEN - SUEZ DRIFT
ilp asennus ilp asennus
mitä tämä magia oikein on mitä tämä magia oikein on
Tissit Tissit
vahdin karkkejasi vahdin karkkejasi
ritariässä 2025 ritariässä 2025
Rape ja sen Alfa Romeo Rape ja sen Alfa Romeo
 874 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.92 MB, 1 tiedosto
16.02.2020 09:27:59
[ + 2 - | ]

Pita vöner

[39722] [tiedosto.jpg] [3.92 MB] [4640x3488] [] []
tiedosto.jpg

pita

 · 

kebab

(59)  · 

vöner

 · 

ruoka

(403)
16.02.2020 09:30:05
#307596 [+-] Piilota Suosittele

Vedin vöneriä (vege döner) 3 päivää ja voin sanoa, että ei tällä ilmasto pelastu. Pierut haisi niin pahalle, että piti olla ikkuna jatkuvasti auki ja lämmityskulut nousi. Puhumattakaan siitä metaanin määrästä mikä ilmakehään lähti.

16.02.2020 15:24:35
#307672 [+-] Piilota Suosittele

>>307631
Oli viimeset risat niin pistin veitellä siivuiksi. Ostin kilon pötkön ja höyläsin siitä juustohöylällä ihan kebabin näkösiä lastuja, mutta toi loppu pala oli niin hankala, että päätin olla lisäämättä omien rystysten nahkaa mukaan. Muutenkin noita ei paljoa tartte paistaa ennen kuin menävät kovaksi hiileksi ja ei tartte olla "läpi kypsä" toisin kuin lihaversio.

21.08.2021 16:15:48
#492288 [+2] Piilota Suosittele

>>307596
Ite just pari viikkoa sitten jätin lihan pois ruokavaliosta ja ei ne pierut haise kun pari päivää aluksi vaikkakin aika kohtuuttoman pahalle. Ihan kun ois sellukattila perseessä. Korvasin lihan pavuista valmistetuilla tuotteilla. Tota vöneriä en ookkaan vielä kokeillu.

[ 11 viestiä | ]