liha kunniaan liha kunniaan
No country for Harry man No country for Harry man
raiders on the storm raiders on the storm
shawn michaels selling shawn michaels selling
Näkökulma Näkökulma
Pesulla Pesulla
Titanic Titanic
muunsukupuolinen muunsukupuolinen
muuri ois pelastanu amerikkalaiset muuri ois pelastanu amerikkalaiset
valupertin viikonloppu valupertin viikonloppu
Tissit Tissit
pianon soittoa perseellä pianon soittoa perseellä
hullu nainen hullu nainen
Benjihyppy Benjihyppy
baarireissu baarireissu
black friends black friends
Lipaseppa tuosta Lipaseppa tuosta
Mit siis mit hä? Mit siis mit hä?
tästä tulee hieno päivä tästä tulee hieno päivä
finnkino finnkino
kalliit bileet kalliit bileet
onnellinen mies onnellinen mies
samuel jacksonin parhaimmat samuel jacksonin parhaimmat
wää mami wää mami
 1 513 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.28 MB, 1 tiedosto, 18.06.2020 19:23:40
[ + 3 | ]

I'm a party girl, in the party world

[44398] [tiedosto.gif] [2.28 MB] [300x471] [] []
tiedosto.gif

tyttö

(452)

juhlia

mekko

(14)
19.06.2020 07:49:45
#356717 [+-] Piilota Suosittele

>>356621

Juuri mietin, jahka emäntä krapuloistaan heräilee että lähden tuolle Lemon Cafe:n mestaan. Meinaan hiki lensi viedessä sinne juomaa saatana! Pakko käydä silloin! Omistaja on intialainen, reilu jannu. Naureskeltiin asioille miten uuvatteja laitetaan hommiin.

19.06.2020 16:53:24
#356904 [+-] Piilota Suosittele

>>356717
Kylillä ois tarjontaa, ei vaan vittuakaan nappaa nyt. Juon muutaman kaljan ja käyn yöpuulle jos naapuri on hiljaa.

Ylikunto voi ottaa aikaa palautua. En tiedä olenko maanantaiks palautunu, mut kyllä sen huomaa jos en.

Mitehän noi baarit tänään muuten kun ollaan koronan jälkimainingeissa...

02.12.2021 08:32:29
#523319 [+-] Piilota Suosittele

>>356904

Baareista en tiedä kun en enää käy. En viitsi tuhlata rahojani niihin. Tilaan ulkomailta juomaa ja nautin kotona tai kavereiden kanssa kun kerkiää.

Suomen hintataso on liian korkea minulle.

02.12.2021 14:31:04
#523383 [+-] Piilota Suosittele

>>523319
Kotona juodaan ne oikeat juomat, 8€ kaljatuoppi on vain koriste siinä.

2015 taisin viimeksi käydä baarissa kerran, mutta 2014 ja sitä ennen enemmän.

[ 8 viestiä | ]