valvottaako valvottaako
Hammaslääkärissä Hammaslääkärissä
savumerkeillä savumerkeillä
ammattimies ammattimies
Haittasuomalainen puolue Haittasuomalainen puolue
Kuvakommentti Kuvakommentti
Lollot Lollot
Jonon ohi Jonon ohi
muuta neuvoa ei tule muuta neuvoa ei tule
jekutti jekutti
Metsäretkellä Metsäretkellä
Tytöt Tytöt
Ihana nainen Ihana nainen
Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein
Kuvakommentti, älkää välittäkö Kuvakommentti, älkää välittäkö
sillävälin mäkkärissä sillävälin mäkkärissä
Tisulit Tisulit
neekerit ei osaa neekerit ei osaa
haiset homolta haiset homolta
innokas börhe innokas börhe
Ed, ämmä ja antifasistit Ed, ämmä ja antifasistit
masturbointisimulaattori masturbointisimulaattori
kohta on talvi kohta on talvi
rapen rape vehicle rapen rape vehicle
 1 512 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.28 MB, 1 tiedosto, 18.06.2020 19:23:40
[ + 3 | ]

I'm a party girl, in the party world

[44398] [tiedosto.gif] [2.28 MB] [300x471] [] []
tiedosto.gif

tyttö

(452)

juhlia

mekko

(14)
19.06.2020 07:49:45
#356717 [+-] Piilota Suosittele

>>356621

Juuri mietin, jahka emäntä krapuloistaan heräilee että lähden tuolle Lemon Cafe:n mestaan. Meinaan hiki lensi viedessä sinne juomaa saatana! Pakko käydä silloin! Omistaja on intialainen, reilu jannu. Naureskeltiin asioille miten uuvatteja laitetaan hommiin.

19.06.2020 16:53:24
#356904 [+-] Piilota Suosittele

>>356717
Kylillä ois tarjontaa, ei vaan vittuakaan nappaa nyt. Juon muutaman kaljan ja käyn yöpuulle jos naapuri on hiljaa.

Ylikunto voi ottaa aikaa palautua. En tiedä olenko maanantaiks palautunu, mut kyllä sen huomaa jos en.

Mitehän noi baarit tänään muuten kun ollaan koronan jälkimainingeissa...

02.12.2021 08:32:29
#523319 [+-] Piilota Suosittele

>>356904

Baareista en tiedä kun en enää käy. En viitsi tuhlata rahojani niihin. Tilaan ulkomailta juomaa ja nautin kotona tai kavereiden kanssa kun kerkiää.

Suomen hintataso on liian korkea minulle.

02.12.2021 14:31:04
#523383 [+-] Piilota Suosittele

>>523319
Kotona juodaan ne oikeat juomat, 8€ kaljatuoppi on vain koriste siinä.

2015 taisin viimeksi käydä baarissa kerran, mutta 2014 ja sitä ennen enemmän.

[ 8 viestiä | ]