Elämän onnellisuus ja toivo Elämän onnellisuus ja toivo
Olinko ainut,joka tätä pelasi? Olinko ainut,joka tätä pelasi?
Hyvä heitto Hyvä heitto
jekku jekku
Lasikaupoilla Lasikaupoilla
kenet näistä ottasit? kenet näistä ottasit?
Börhe vähä meikannu Börhe vähä meikannu
uber uber
Antifa Antifa
Kastike Kastike
Halla-aho ja kootut selitykset 4 Halla-aho ja kootut selitykset 4
huppista :3 huppista :3
Nugs Nugs
minä haluan :3 minä haluan :3
tampereen leiffin muistolle... tampereen leiffin muistolle...
Kuuden miljoonan tonnikalan kissa Kuuden miljoonan tonnikalan kissa
Lihakauppias Lihakauppias
kävin vähän ulkona kävin vähän ulkona
Repon lempikolikot: Ensimmäinen kopeekka Repon lempikolikot: Ensimmäinen kopeekka
Fear Factor Fear Factor
Kolme kivaa kummitusta Kolme kivaa kummitusta
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
kotitekoinen roomba kotitekoinen roomba
Tiktok tissit Tiktok tissit
 668 näyttökertaa, 7 viestiä, 39.13 MB, 1 tiedosto, 04.02.2021 19:33:36
[ + 6 - | ]

Tulevaisuuden Suomi

[51512] [VID-20210204-WA0018.mp4] [39.13 MB] [1080x1392] [] []

suomi 2021

04.02.2021 20:01:50
#435763 [+-] Piilota Suosittele

Halpatyövoimaa halutaan valtion tasolta. Tämä tarkoittaa sitä, että kun kansalaisille ei löydy töitä he tekevät sitä sitten pimeenä.

Kaikki voittavat tuossa.

04.02.2021 23:47:58 | 23:49:49
#435878 [+-] Piilota Suosittele

Kuntavaaleissa on vain yksi oikea valinta - ja se ei ole Vihreät.

Muuttuuko maailman meno maagisesti silloin? Ei.
Katoavatko terroristit tai Hyvä Veli -järjestön rahaa taskuun laittavat kaverit? Ei.

Mutta ainakin sillä voi näyttää, että vihervasemmistolainen unelmavalhe ei ole se, mitä suomalaiset haluavat.

05.02.2021 13:27:20
#436021 [+-] Piilota Suosittele

Lähetään siitä, että moniosaaja ei osaa. Ehkä jos edes kerran näyttäs ni oppis. Mielestäni parempi kun ei tarviis näyttää ku kotilippua.

06.02.2021 00:42:32
#436313 [+-] Piilota Suosittele

>>436309

En kuulu hamppuporukkaan. En myöntäjiin enkä kieltäjiin.
Se ei suoraan sanottuna kosketa minua millään tavalla. Polttakoot tai olkoot polttamatta. Veroja siitä saisi kyllä kerättyä.

[ 7 viestiä | ]