Vanhoja poikia viiksekkäitä Vanhoja poikia viiksekkäitä
Hirsipuuhun matkalla Hirsipuuhun matkalla
join the empire join the empire
tikka tikka
Turppi neekerinä Turppi neekerinä
Humanity is dust Humanity is dust
nenä klubi nenä klubi
Im not a robot Im not a robot
roope ja foliohatut roope ja foliohatut
Englanti ja Ranska Englanti ja Ranska
sammunut terroristi sammunut terroristi
hai hyökkäys hai hyökkäys
Tassa sulle iso ghetto perse Tassa sulle iso ghetto perse
hyvin meni hyvin meni
Luolastolainen kansallissosialismin ihailija Luolastolainen kansallissosialismin ihailija
Protecin viisaus Protecin viisaus
Reissumies Reissumies
Luolaston suurkuluttaja Luolaston suurkuluttaja
Amiga Addict Amiga Addict
titanic titanic
Geenitutkijat ovat löytäneet kadonneen Homo Erectuksen: Neekerit Geenitutkijat ovat löytäneet kadonneen Homo Erectuksen: Neekerit
fuufuu fuufuu
rokote rokote
hauska koira hauska koira
 668 näyttökertaa, 7 viestiä, 39.13 MB, 1 tiedosto, 04.02.2021 19:33:36
[ + 6 - | ]

Tulevaisuuden Suomi

[51512] [VID-20210204-WA0018.mp4] [39.13 MB] [1080x1392] [] []

suomi 2021

04.02.2021 20:01:50
#435763 [+-] Piilota Suosittele

Halpatyövoimaa halutaan valtion tasolta. Tämä tarkoittaa sitä, että kun kansalaisille ei löydy töitä he tekevät sitä sitten pimeenä.

Kaikki voittavat tuossa.

04.02.2021 23:47:58 | 23:49:49
#435878 [+-] Piilota Suosittele

Kuntavaaleissa on vain yksi oikea valinta - ja se ei ole Vihreät.

Muuttuuko maailman meno maagisesti silloin? Ei.
Katoavatko terroristit tai Hyvä Veli -järjestön rahaa taskuun laittavat kaverit? Ei.

Mutta ainakin sillä voi näyttää, että vihervasemmistolainen unelmavalhe ei ole se, mitä suomalaiset haluavat.

05.02.2021 13:27:20
#436021 [+-] Piilota Suosittele

Lähetään siitä, että moniosaaja ei osaa. Ehkä jos edes kerran näyttäs ni oppis. Mielestäni parempi kun ei tarviis näyttää ku kotilippua.

06.02.2021 00:42:32
#436313 [+-] Piilota Suosittele

>>436309

En kuulu hamppuporukkaan. En myöntäjiin enkä kieltäjiin.
Se ei suoraan sanottuna kosketa minua millään tavalla. Polttakoot tai olkoot polttamatta. Veroja siitä saisi kyllä kerättyä.

[ 7 viestiä | ]