Vauva vain nauroi Vauva vain nauroi
Likasanko :D Likasanko :D
Mona Yim - Baby Dragon Mona Yim - Baby Dragon
Pilkillä Pilkillä
Teiden kusipää Teiden kusipää
Kisse Kisse
Keimo pötköttää krapulassa seuralaisen kanssa Keimo pötköttää krapulassa seuralaisen kanssa
Aamu venyttelyt Aamu venyttelyt
jumalauta jumalauta
valo kaari valo kaari
Kuvakommentti Kuvakommentti
Keimo löysi seuraa Keimo löysi seuraa
lentohärveli lentohärveli
Nerokkuus ja ählämit samassa viestissä Nerokkuus ja ählämit samassa viestissä
nakuankka paskalla nakuankka paskalla
Tuomiot briteissä Tuomiot briteissä
Naisen paikka Naisen paikka
Kenway töissä Kenway töissä
Omnomnom Omnomnom
Tifa Tifa
Hävytöntä leveilyä Hävytöntä leveilyä
Olympialaiset Olympialaiset
Pian saapuu 3, päivän operaatio loppuun! Pian saapuu 3, päivän operaatio loppuun!
Digimummo kaupassa 2 Digimummo kaupassa 2
 1 342 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 25.04.2021 15:22:44
[ + 4 - | ]

Cherry

[53329] [Cherry.jpg] [0.26 MB] [899x1599] [] []
Cherry.jpg

nissan

(15)  · 

datsun

25.04.2021 16:12:06
#458849 [+-] Piilota Suosittele

Auto, jossa istuttiin lattialla.. melkein jopa tiellä... Auto, jonka eristys oli luokkaa... tai siis ihan vain luokatonta.
Auto, jonka kyydissä oikeasti pelkäsi, kun tiesi, että jos kolari tulee, tuosta pahvisammakosta ei hengissä selviä pois.

Matkustuskokemusta on juuri tuollaisesta kullinvärisestä (joka oli kuitenkin kohtuuhyvässä kunnossa) ja sitten sinisestä koinsyömästä helvetinkoneesta, josta ruoste oli tiputtanut vähäisetkin pellit pois.

25.04.2021 16:27:35 | 16:28:46
#458850 [+-] Piilota Suosittele

>>458849
Mulla oli -85 datsun nissan cherry. Oli kaikkea hienouksia, kuten kolmiväri maalaus (oli raitoja kyljessä) ja takaikkunoiden liut oli keskikonsolissa. Ei tarvinnu mennä takapenkille niitäkään sulkemaan. Kattolluukku oli melkein koko katon kokonen ja olo ajellessa, et istuis akvaariossa ja sellainen se varmaan kolaritilanteessa ois ollukki. Kaikenlaista...

22.08.2021 15:30:31
#492970 [+-] Piilota Suosittele

>>492968

Nissan Cherry (alun perin Datsun Cherry) on Nissanin vuosina 1970–1986 valmistama automalli. Valmistuksen päätyttyä sen korvasi Euroopassa Nissan Sunny.
Ja satsuma on vuoden 74 cherry.

22.08.2021 15:40:30
#492974 [+-] Piilota Suosittele

>>492973

In Europe, the A10-engined E10 Cherry was called Datsun 100A (the Datsun brand being used in place of Nissan in the European market at that time)

22.08.2021 15:42:50
#492975 [+-] Piilota Suosittele

>>492974
The idea for the car likely originated from the Finnish comedy and drama film Pohjanmaa, since, like the Satsuma, the Datsun in the movie doesn't have a gas tank door and has the same license plate like the one received in the game after inspection: VBX-403. A yellow Datsun 100A with leopard seat covers is also featured in the film Vuonna 85 ('In '85').

[ 14 viestiä | ]