Alien Alien
Tuolileikki Tuolileikki
There can be only one There can be only one
Normi kännipano Normi kännipano
Elämänkertani Elämänkertani
Creepypaska - Painajainen pikkujouluissa Creepypaska - Painajainen pikkujouluissa
terminaattorin paska valinta terminaattorin paska valinta
Erä Igor Erä Igor
Nälkä se on dimmullaki Nälkä se on dimmullaki
Sano se saameksi Sano se saameksi
koko mopon koko mopon
totta, totta totta, totta
:D :D
hattu iinekselle hattu iinekselle
Bibbel bileet! \:D/ Bibbel bileet! \:D/
Videopelimaailma Videopelimaailma
varas varas
Candy Corn Candy Corn
Jutun juurta Jutun juurta
brutal brutal
Timon kikkeli Timon kikkeli
Poronnussijan kelkka Poronnussijan kelkka
Vihdoin! Vihdoin!
tänne se arrrr >:3 tänne se arrrr >:3
 749 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 29.04.2021 18:28:23
[ + 6 - | ]

sannan kaupat, asiakkaat tyytyväisiä

[53438] [sanna.jpg] [0.13 MB] [868x1280] [] []
sanna.jpg

sanna

(126)  · 

marin

(115)
29.04.2021 19:30:36
#459962 [+-] Piilota Suosittele

>>459956
Mitäs muuten itse touhusit opiskeluaikana tai pentuna kesätöissä?

Itse jaoin mainoksia, kokoonpanijana elektroniikan firmassa, siivosin kerrostalojen rappuja ja saunoja,myöhemmin peruspesuja, kunnes raksa vei mukanaan.

29.04.2021 20:06:48
#459973 [+-] Piilota Suosittele

>>459962
Mitäs muuten itse touhusit opiskeluaikana tai pentuna kesätöissä?

Eristäjänä toimin eristys firmassa ja samalla siel hitsarin apulaisena ja itekki hitsasin välillä. Ja joitain keikkahommia tavarat kuorma-autoon ja viiä johonki. Sit trukkikuskina sillon ku ei tarvinu korttia siihen. Öö siinäpä se tais olla pentuna tai opiskeluaikana. En ollukko kahessa eri firmassa silloin töis. Eniten tos eristys firmassa tein vähän kaikkee.

29.04.2021 20:13:59
#459977 [+-] Piilota Suosittele

>>459973
Eli kaikenlaista on itse kukin tehnyt.
Tässä juuri se pointti, vaikka Marin on ollut joskus kaupan kassa tai Halla-aho tarjoilijana, se ei tee hänestä vähäpätöisempää, vaan päin vastoin.

30.04.2021 01:08:56
#460059 [+-] Piilota Suosittele

>>459977 niinpä se on narsisti täti ja tyhmä. opetettu apinakin osais noi hommat paremmin. 5 akkaa tyhmyys tiivistyy ja kaikki ovat oikeassa omasta mielestään. no sanna varmaan ajattelee että se on sitten ihkussa eu virassa ja asuu belgiassa kun suomi menee konkkaan ton akan takia.

30.04.2021 04:34:30
#460078 [+-] Piilota Suosittele

>>459977
Tässä juuri se pointti, vaikka Marin on ollut joskus kaupan kassa tai Halla-aho tarjoilijana, se ei tee hänestä vähäpätöisempää, vaan päin vastoin.

Jea en ekan viestin aikoina ees huomannu tota kassaa. Toisaalta en kattonu kuvaa ollenkaan kek.

[ 8 viestiä | ]